Ett lite ønske fra meg angående utfordringene

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Kan dere skrive FERDIG bak lag navnet øverst på innlegget deres, når dere anser dere som ferdige med utfyllingen?? Da blir det lettere for meg å vite når jeg kan "dobbelsjekke" for feil samt føre inn i mitt regneark :)

da hadde jeg blitt superglad
 
Veldig lurt!!
 
Lurt ja :) men sånn i tilfelle du hadde regna sammen nå, så måtte jeg redigere min etter jeg skreiv ferdig. Sorry. Men hadde lagt inn for mange poeng.
 
Den er god :)
 
Lurt ja :) men sånn i tilfelle du hadde regna sammen nå, så måtte jeg redigere min etter jeg skreiv ferdig. Sorry. Men hadde lagt inn for mange poeng.
Ikke regnet noe enda, så det går heeelt fint :) bare så greit å slippe å vente til 19.00 hvis alle har levert kl 12 liksom ;)
 
Ikke regnet noe enda, så det går heeelt fint :) bare så greit å slippe å vente til 19.00 hvis alle har levert kl 12 liksom ;)
Strengt tatt bør dette kunne være på plass torsdag egentlig.
 
Strengt tatt bør dette kunne være på plass torsdag egentlig.

Ja jeg har tenkt over det, men vi får beholde det slik denne runden siden det er det som er gitt info om . så får vi vurdere litt om det skal endres ved neste krig ;)
 
Ja jeg har tenkt over det, men vi får beholde det slik denne runden siden det er det som er gitt info om . så får vi vurdere litt om det skal endres ved neste krig ;)
Det har alltid vært sånn så lenge jeg vet om, trolig rett og slett fordi en frist er enklere å forholde seg til.

Krigen=fredag klokka sju

Ikke "poengene torsdag klokken 22 og vekta fredag klokken 19" for da skal jeg love deg noen hadde trodd vekta var fredag 22 :)
 
Dytter opp denne! :)
 
Back
Topp