Ett evighetsprosjekt

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja, da har jeg fått for meg at jeg skal strikke babyteppe til lille attpåklatten vår.. og for å si det slik, det er greit at det er noen mndr igjen til termin altså ;)

Mitt 2.strikkeprosjekt på 20 år eller noe.. så joda, dette går fremover ;)

Så spennende!
Oppdaterings bilder forventes!!!

Jeg er så uskikker på hva jeg skal starte med... kanskje denne gangen jeg skal lage hentesettet...

Bilde er et must! Jeg er glad jeg har strikke- og hekledilla svigermor, uten barnebarn fra før, så jeg tenker det maskineriet setter igang når hun får nyhetene.
Ellers selger de mye fint på Kid og Princess. Jeg kan strikke, men jeg kan ikke avslutte et strikkeprosjekt!
All ære til deg!

Gleder meg til å se bilder :)
Her er vi en gjeng som er strikkegal, så det blir nok noen plagg :)
Må bare bli kvitt den værste kvalmen, nå orker jeg ikke noe

Så gøy! Har også lyst å strikke noe, men vet ikke helt hva. Og er ikke så erfaren på å lese oppskrifter, så synes det er litt vanskelig..

Det her blir bare heeeelt enkelt, frem og tilbake, ikke noe mønster eller noe. Tok en beige farge, for da er det rimelig kjønnsnøytralt.. MEN det gjenstår jo å se om det blir ferdig... noensinne.

Her har jeg begynt på samme prosjekt, er ikke noe god på det. dette er mitt første strikkeprosjekt! Håper du blir ferdig :)

Jeg skal hekle teppe jeg, har gledet meg så vanvittig til å hekle teppe til min egen baby, og ENDELIG kan jeg begynne!

Hadde tenkt å vente til etter tidlig ul, men klarte ikke :D Strikket et teppe til førstemann, før det hadde jeg ikke strikket på over 20 år! Rart hva disse morsinstinktene gjør med oss!:p

Vedlegg

• 1365875990892.jpg
    1365875990892.jpg
    56,2 KB · Visninger: 23
Hadde tenkt å vente til etter tidlig ul, men klarte ikke :D Strikket et teppe til førstemann, før det hadde jeg ikke strikket på over 20 år! Rart hva disse morsinstinktene gjør med oss!:p

Den boken har jeg også. Tror jeg skal prøve meg på "Tante Tias hettedress". Tenkte å strikke den i beige med hvite striper på armene, og hvite sokker, votter og lue til med noen beige detaljer. Alt det må jeg vel rekke før desember vel? Må bare vente til jeg får lønn så jeg kan kjøpe garn :)

Spennende :D Har kjøpt inn garn jeg, tenkte å begynne å strikke noe etterhvert :)

Back
Topp