Ett eller to?

Cashewnuddå

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Fikk akkurat tlf fra klinikken med spørsmål om vi ville sette inn ett eller to embyoer :D:eek:

Hadde ikke trodd vi skulle komme så langt som innsett, og aldri at vi skulle ta en beslutning på ett eller to inn!

Noen andre som har fått valget og hva valgte dere?
 
Vi fikk aldri spørsmålet, så ble satt inn et. Men jeg ville ikke ta sjansen. Så for meg å sette inn to og at de i verste fall delte seg. Så hadde jeg plutselig vært gravid med firlinger:hilarious:
 
Fersk eller frys? Hvis det er fersk så kan de fryse nr 2. Hvis de er fryst i samme rør så er del vel liten sjangs for at de fryser den som ikke brukes ned igjen.

Jeg ville gått for to :)
 
Jeg har satt inn 1 to ganger og 2 to ganger :)
 
Jeg ville gått for to! Det gir høyere sjanse for graviditet, noe høyere sjanse for flerlinger så klart, men det er vel lite trolig at det blir mer enn to i så fall. Og så får du bare en grusom venteperiode i steden for to, og det tenker jeg også er en fordel :) Tenkte på det i går faktisk, at jeg gjerne ville ha satt inn to.
 
Det er ferskforsøk.
Vi heller litt mot å bare sette inn begge to med en gang :love7 Herregud så spennende dette blir!!
 
Fikk telefon i morges og må bestemme oss før innsett senere i dag :smiley-bounce012:smiley-bounce012:smiley-bounce012
 
Jeg satte inn to ferske, to dagers. Og ene er i magen enda :Heartred
 
Hadde jeg fått valget, hadde jeg kjørt på med to! Hadde vært digg å slippe en runde til :) sannsynligheten for 2xeneggede tvillinger er jo minimal! Men ville nok og ta en liten researchrunde - hva innebærer egentlig tvillinger? :)
Lykke til med valget :Heartbigred
 
Fikk akkurat tlf fra klinikken med spørsmål om vi ville sette inn ett eller to embyoer :D:eek:

Hadde ikke trodd vi skulle komme så langt som innsett, og aldri at vi skulle ta en beslutning på ett eller to inn!

Noen andre som har fått valget og hva valgte dere?
Jeg har fått satt inn to embryo ved flere innsett. Noe høyere risiko for tvillinger.. Men ble ikke gravid.
 
Det ble to fine to-dagers inn :love2
 
Har fått satt inn to egg to ganger, første gangen var to dagers fersk - negativt. Andre gangen var i desember med fryste to dagers som ble dyrket til blasto før de ble satt inn, og er gravid med toeggede tvillinger
 
Jeg hadde helt klart satt inn 2 :) Gjorde det første runden men ble ikke gravid. Det var 2-dagers egg :)
 
Jeg hadde helt klart satt inn 2 :) Gjorde det første runden men ble ikke gravid. Det var 2-dagers egg :)

Fikk satt inn begge to :love2
Så nå går jeg bare og venter på at dagene skal gå, fy søren så utålmodig jeg er :rolleyes:
 
Fikk satt inn begge to :love2
Så nå går jeg bare og venter på at dagene skal gå, fy søren så utålmodig jeg er :rolleyes:

Lykke til :) Når skal du teste?

Jeg fikk aldri spørsmålet. Skulle satt inn 2 siste gangen (4 egguttak), men siden det ble en blasto av beste kvalitet turte de ikke ;) Forsåvidt helt greit når hun kom veldig prematurt.
 
Lykke til :) Når skal du teste?

Jeg fikk aldri spørsmålet. Skulle satt inn 2 siste gangen (4 egguttak), men siden det ble en blasto av beste kvalitet turte de ikke ;) Forsåvidt helt greit når hun kom veldig prematurt.


Har testdato på torsdag, gruer meg i hjel nå :eek:
Har du mer på frys til søskenforsøk eller starter du på scratch? Jeg følgte litt med på deg faktisk når du fødte :rolleyes: tror det var i starten bår vi begynte å prøve :)
 
Har testdato på torsdag, gruer meg i hjel nå :eek:
Har du mer på frys til søskenforsøk eller starter du på scratch? Jeg følgte litt med på deg faktisk når du fødte :rolleyes: tror det var i starten bår vi begynte å prøve :)

Så koselig at du fulgte med :)

Vi har en eskimo (blasto) på frys og skal ikke ha fler ferskforsøk med det første. Ble så dårlig så det orker jeg ikke med Leah hjemme når hun er liten. Er bare 26 år da, så kan fint vente 10 år før neste runde eventuelt ;)
 
Og ikke at jeg skal påvirke, men du får sikkert positiv test om du er gravid de nærmeste dagene :) (Klarte aldri vente :p )
 
Back
Topp