Ett eller to egg?

*LilleMy*

Flørter med forumet
Er det noen som har fått satt inn 2 egg på første forsøk? Selv om under 35 år. Kan man ønske seg det?

Noen som vet hvordan det er i Porsgrunn?

Hei! Vi fikk det på Ullevål. Da var jeg 32 år. Det var fordi vi får veldig få egg ut (jeg har dårlige eggreserver), og av 4 egg ble 2 befruktet - hvorav 1 godt egg, og 1 mindre godt egg - dette egget kunne ikke fryses. Så for å slippe å kaste dette egget, ble vi spurt om vi ville sette inn begge (fikk ikke betenkningstid en gang). Det gjorde vi, men forsøket ble negativt:-(
Den neste gangen så hadde vi også 2 befruktede egg, men denne gangen var begge eggene meget gode og egnet for frysing - så da fikk vi ikke lov til å sette inn 2, selv om vi spurte.
Denne gangen hadde vi faktisk også 2 egg, og nå anbefalte de oss å sette inn begge... (fordi dette er vårt siste forøk der).
Jeg tror ikke det er så vanlig å få velge i offentlig regi, men kanskje i privat?

vi spurte ikke ved første forsøket,men har satt inn to senere .Porsgunn er mer villige til å sette inn to enn andre off klinikker har jeg inntrykk av.

Vi fikk velge om vi ville sette inn ett eller to egg hos klinikk Hausken på første forsøk, og alle eggene var av meget god kvalitet, så kommer nok an på om du går privat eller offentlig :)

Back
Topp