Fru Lotten Forumet er livet 21 Mai 2008 #1 tror dette er første gangen jeg bruker glitterlim på en LO, og det er vel noe sånnt som den 3. LOen noensinne uten mønsterpapir...[:D]
tror dette er første gangen jeg bruker glitterlim på en LO, og det er vel noe sånnt som den 3. LOen noensinne uten mønsterpapir...[:D]
Hulder Forumet er livet August 2018 Vårspirene 2021 21 Mai 2008 #2 Syns den va kul eg, annerledes [:D] Men e liksom ikkje heilt ein Lotten-LO [8D]
Fru Lotten Forumet er livet 21 Mai 2008 #3 tusen takk! Nei det er ikk emeg i det hele tatt! Moro å gjøre noe annet en gang, men er ikke helt sikker på hva jeg syns om resultatet selv...er så uvant![:D]
tusen takk! Nei det er ikk emeg i det hele tatt! Moro å gjøre noe annet en gang, men er ikke helt sikker på hva jeg syns om resultatet selv...er så uvant![:D]
summer82 Forumet er livet 21 Mai 2008 #4 ORIGINAL: Huldermamma Syns den va kul eg, annerledes [:D] Men e liksom ikkje heilt ein Lotten-LO [8D]
ORIGINAL: Huldermamma Syns den va kul eg, annerledes [:D] Men e liksom ikkje heilt ein Lotten-LO [8D]