Ett barn til? Nå eller aldri

Så koselig! Er alltid best når man er enige:Heartred Happy humping! Håper el er rett rundt hjørnet:)
 
Da nærmer vi oss toppen! Den kommer sikkert i natt eller i morgen tidlig.
Vi får prøve på fler aksjer i dag og til lunsjen i morgen :shy:
 

Vedlegg

  • B4857309-3BF1-417D-8053-DEB52A21F023.jpeg
    B4857309-3BF1-417D-8053-DEB52A21F023.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 42
Positiv EL-test! :smiley-bounce012Da kjører vi på med et par sengevalser til, så bør det vel være greit!
Fikk underlivssopp etter forrige pp, og jeg håper virkelig ikke det skjer nå også! Det var helt forferdelig!! :(
 

Vedlegg

  • A0087E44-3C8F-40B1-B272-1072EE46BC8A.jpeg
    A0087E44-3C8F-40B1-B272-1072EE46BC8A.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 44
Da er det bare å telle de laaaaange dpo dagene til testing :hilarious:
Jaaa.. :yuck: :joyful: Jeg har jo heldigvis nok å gjøre, men kjenner jeg meg selv rett, så blir det tyding av tester fea 7 dpo :hilarious: Burde strekt tatt klare å vente noen dager til denne runden :p
 
Positiv EL-test i dag også! Vi får legge aksjer i dag også.. håper streken blir svakere i kveld. Er klar for dpo-land!
 
Da var den negativ og det neste som skjer nå er at egget slipper.. Men er jeg 1 dpo i morgen eller søndag? Kan jeg tyde det hvis jeg tar en test i morgen også?
Nå er jeg skikkelig rar i lillemagen. Har en sånn tyngde der som jeg kan sammenlikne med hvordan graviditet føles, faktisk. Skikkelig snålt! :) Ømme nipples FTW! :confused:

Nu er det kveld etter en flotters dag. Fikk B på eksamen også, så jeg er MEGET fornøyd! :happy:
 

Vedlegg

  • C30A6793-BFF2-4A54-AE1B-E2DEEBCAEBDC.jpeg
    C30A6793-BFF2-4A54-AE1B-E2DEEBCAEBDC.jpeg
    13,2 KB · Visninger: 35
I følge FF er jeg 1dpo i dag. Tempen gikk fra 37.3 i går til 37.6 i dag. Har jo ikke måler med to desimaler, men det får være greit. Får vel en liten indikator, kanskje..
 

Vedlegg

  • DE91ADE6-1298-4B85-A1E9-36D8E3DD3B5F.jpeg
    DE91ADE6-1298-4B85-A1E9-36D8E3DD3B5F.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 34
I følge FF er jeg 1dpo i dag. Tempen gikk fra 37.3 i går til 37.6 i dag. Har jo ikke måler med to desimaler, men det får være greit. Får vel en liten indikator, kanskje..
Jeg har hatt el både samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter, men ser jo tydelig på tempen at du har hatt el:joyful: Det som er fordelen med å tempe! :) Velkommen i dpo-land!:joyful:
 
Jeg har hatt el både samme dag som positiv test, dagen etter og to dager etter, men ser jo tydelig på tempen at du har hatt el:joyful: Det som er fordelen med å tempe! :) Velkommen i dpo-land!:joyful:

Så moro! Jeg skal følge med på pulsen også :D
Takk :love2

Krysser fingrene for deg Nutteputt :)

Takk, jeg krysser for deg også!! :Heartbigred
 
I følge FF er jeg 1dpo i dag. Tempen gikk fra 37.3 i går til 37.6 i dag. Har jo ikke måler med to desimaler, men det får være greit. Får vel en liten indikator, kanskje..
Her har jeg alltid opplevd å føle en intens varme når egget fester seg. Skikkelig svett rett og slett... Så det kan også være et tegn verdt å kjenne etter ;)
 
Her har jeg alltid opplevd å føle en intens varme når egget fester seg. Skikkelig svett rett og slett... Så det kan også være et tegn verdt å kjenne etter ;)
Oh! Da skal jeg ha det i mente om noen dager. Egget fester seg vel tidligst på dag 6/7? Hadde vært spennende å oppleve!
 
Her har jeg alltid opplevd å føle en intens varme når egget fester seg. Skikkelig svett rett og slett... Så det kan også være et tegn verdt å kjenne etter ;)
Forresten; hva skjer med deg? Er du aktiv prøver? Holder du til i noen ikm-gruppe?
 
Back
Topp