Ett barn til? Nå eller aldri

Da ble visst svaret «aldri».
Dette var den eneste prøveperiode vi skulle prøve. Da var det ikke meningen med en egen nr.3 for oss.
Da er det tilbake på pilla, gjøre ferdig skolen, gifte meg og ta pridekurs i fosterhjemstjenesten og tilby vårt ekstra hjerterom for en liten som trenger det ♥️

Masse lykke til dere alle flotte damer, både med nye prøveperioder og små spirer. Måtte det gå hele veien for dere alle.

Det var synd ❤️
Håpte på at dere ville klare det.
Kan jeg spørre hvorfor bare et prøve forsøk?
Finnes nok mange barn der ute som trenger deres kjærlighet ❤️
 
Det var synd ❤️
Håpte på at dere ville klare det.
Kan jeg spørre hvorfor bare et prøve forsøk?
Finnes nok mange barn der ute som trenger deres kjærlighet ❤️
Ja.. sitter her med skikkelige graviditetssymptomer. Jeg tror jeg skal ta en test i kveld. Og om et par dager. Bare for å være sikker..

Det ble bare denne pp fordi vi utsatte vårt bryllup fra dette året til beste år. Og da fikk vi plutselig rom til en baby, selv om jeg begynner 3.året på bachelor til høsten. Å få barn seinere enn nov vil kræsje med min forberedelse og skriving av bachelor. Jeg må ivareta meg selv og mitt også. Neste sommer er det bryllup og etter det blir set seint. Da er jeg over 38 og mannen er snart 40. Derfor ble det plutselig bestemt denne gangen.
Vi hadde startet tidligere, altså før jul, om vi hadde vært flinke nok til å kalkulere at cv-19 vil vare en stund. Men vi var ikke der, lissom..
 
Da ble visst svaret «aldri».
Dette var den eneste prøveperiode vi skulle prøve. Da var det ikke meningen med en egen nr.3 for oss.
Da er det tilbake på pilla, gjøre ferdig skolen, gifte meg og ta pridekurs i fosterhjemstjenesten og tilby vårt ekstra hjerterom for en liten som trenger det ♥️

Masse lykke til dere alle flotte damer, både med nye prøveperioder og små spirer. Måtte det gå hele veien for dere alle.
Huff- så synd:Heartred Men så flott for et(flere?) heldige barn som får så gode fosterforeldre etterhvert! Det er en fin tanke synes jeg:love7 Masse lykke til, med bryllup og studier og alt! :wav
 
Huff- så synd:Heartred Men så flott for et(flere?) heldige barn som får så gode fosterforeldre etterhvert! Det er en fin tanke synes jeg:love7 Masse lykke til, med bryllup og studier og alt! :wav
Tusen tusen takk! Og masse lykke til du også ❤️:)
 
Ånei :sorry: Så leit at det ikke gikk.

Masse lykke til framover med bachelor, bryllup og kommende fosterbarn :Heartbigred:Heartbigred
Jeg kommer til å savne deg her inne.

Jeg håper på at du produserer hcg sakte og at det fortsatt er en sjanse.
(2 og 4 graviditet fikk jeg negativ test på ikm. Den skikkelige positive testen kom først nesten en uke senere)
 
Last edited:
Ånei :sorry: Så leit at det ikke gikk.

Masse lykke til framover med bachelor, bryllup og kommende fosterbarn :Heartbigred:Heartbigred
Jeg kommer til å savne seg her inne.

Jeg håper på at du produserer hcg sakte og at det fortsatt er en sjanse.
(2 og 4 graviditet fikk jeg negativ test på ikm. Den skikkelige positive testen kom først nesten en uke senere)
Hei! Jeg håper du har rett! Selv om jeg har fint innfunnet meg med at det ikke ble en til, så er det likevel trist. Limer inn fra ikm-gruppa som jeg skrev i nettopp:
13 dpo. Har blødd lyserødt siden mandag. Kom en dråpe blod. Tirsdag spottet jeg brunt. De neste dagene har jeg spottet rosa og blødd lyserødt. Jeg har måttet bruke tampong.
Det stikker og strekker. Puppene er begynt å bli ømme i dag. Jeg er helt kritisk trøtt, lillemagen er som en ball og jeg flyr på toalettet. Det murrer i lillemagen og det gjør vondt i hofter og korsrygg. svimmel..
Jeg tok en cb digital på ettermiddagsurin for en drøy time siden, men fikk «ikke gravid». Teit at jeg ikke klarte å vente til i morgen tidlig. Nå har jeg ingen fler tester :shy:

Jeg er ikke ute etter om noen tror jeg er gravid eller noe. Symptomene er ikke innbilske. Jeg hadde godtatt at pp var over da blødningen kom som mest på onsdag.
Men kanskje noen har lik erfaring av noe slag? Kan man bli såpass hormonelt ute av balanse ed en mens? Den mensen jeg hadde nå er ikke likt slik jeg pleier å ha. Pleier å være mer gugge.. Nå tror jeg at jeg slutter å blø. Kommet mindre i dag.
 
Hei! Jeg håper du har rett! Selv om jeg har fint innfunnet meg med at det ikke ble en til, så er det likevel trist. Limer inn fra ikm-gruppa som jeg skrev i nettopp:
13 dpo. Har blødd lyserødt siden mandag. Kom en dråpe blod. Tirsdag spottet jeg brunt. De neste dagene har jeg spottet rosa og blødd lyserødt. Jeg har måttet bruke tampong.
Det stikker og strekker. Puppene er begynt å bli ømme i dag. Jeg er helt kritisk trøtt, lillemagen er som en ball og jeg flyr på toalettet. Det murrer i lillemagen og det gjør vondt i hofter og korsrygg. svimmel..
Jeg tok en cb digital på ettermiddagsurin for en drøy time siden, men fikk «ikke gravid». Teit at jeg ikke klarte å vente til i morgen tidlig. Nå har jeg ingen fler tester :shy:

Jeg er ikke ute etter om noen tror jeg er gravid eller noe. Symptomene er ikke innbilske. Jeg hadde godtatt at pp var over da blødningen kom som mest på onsdag.
Men kanskje noen har lik erfaring av noe slag? Kan man bli såpass hormonelt ute av balanse ed en mens? Den mensen jeg hadde nå er ikke likt slik jeg pleier å ha. Pleier å være mer gugge.. Nå tror jeg at jeg slutter å blø. Kommet mindre i dag.

God klem :Heartred
Så rar kroppen kan være, veldig pussig at du ikke er gravid likevel med så mange symptomer som du har hatt.
Vanskelig å si med den spottingen. Det kan være at mensen bare er rar og hormonene i ubalanse.

Likevel: er ikke over før slimhinnene faktisk kommer ut.
 
Yeeees.. Det ble det én runde til :hilarious:

I følge Glow-appen skal jeg ha EL på søndag, altså om to dager. Kan stemme, jeg hadde litt EL-slim i sted. Sist syklus hadde jeg slim et par dager før pos EL-test. Dropper nok temping denne syklusen, men skal ta EL-tester nå. Om det klaffer denne gangen, så får vi termin ca 08.12. Om vi venter til neste runde, så blir det termin 04.01. Og siden dette er nummer tre, så er det kanskje nærliggende å tenke at ungen kommer litt før termin?
 
Yeeees.. Det ble det én runde til :hilarious:

I følge Glow-appen skal jeg ha EL på søndag, altså om to dager. Kan stemme, jeg hadde litt EL-slim i sted. Sist syklus hadde jeg slim et par dager før pos EL-test. Dropper nok temping denne syklusen, men skal ta EL-tester nå. Om det klaffer denne gangen, så får vi termin ca 08.12. Om vi venter til neste runde, så blir det termin 04.01. Og siden dette er nummer tre, så er det kanskje nærliggende å tenke at ungen kommer litt før termin?
Nr 3 sies å være en luring, noe som stemte for min del hvertfall... Fødsel startet 34+4 første gangen, 36+2 andre gangen og ble født 2 dager over termin etter at jeg ble satt i gang på termin. Nr 4 derimot, kom 1 mnd før tida omtrent :)
 
Nr 3 sies å være en luring, noe som stemte for min del hvertfall... Fødsel startet 34+4 første gangen, 36+2 andre gangen og ble født 2 dager over termin etter at jeg ble satt i gang på termin. Nr 4 derimot, kom 1 mnd før tida omtrent :)
Ja, jeg hører at nummer tre er en luring og at mange går overtid :) Hehe!

EL lar vente på seg, og da begynner vi å nærme oss søsters bursdag. Så jeg tror jammen vi skipper denne syklusen og satser på en januar-baby istedenfor!
 
Ja, jeg hører at nummer tre er en luring og at mange går overtid :) Hehe!

EL lar vente på seg, og da begynner vi å nærme oss søsters bursdag. Så jeg tror jammen vi skipper denne syklusen og satser på en januar-baby istedenfor!
Har det så mye å si da? Kanskje jeg som er rar, men vi har jo 5 barn- tre er født om sommeren (nr.2 og nr.5 bare tre dager mellom). Går jo helt fint det:) Jeg har en bror som har bursdag dagen etter meg, aldri gjort noe det heller:joyful: Tenker at det er så mye man ikke kan kontrollere, for et barn kan også la vente på seg, eller komme ukesvis før termindatoen etc, så like greit å ikke tenke så mye på de små detaljene og ‘la livet skje’ liksom:rolleyes: Ønsker deg uansett lykke til, og håper det klaffer for dere raskt!:):Heartred
 
Har det så mye å si da? Kanskje jeg som er rar, men vi har jo 5 barn- tre er født om sommeren (nr.2 og nr.5 bare tre dager mellom). Går jo helt fint det:) Jeg har en bror som har bursdag dagen etter meg, aldri gjort noe det heller:joyful: Tenker at det er så mye man ikke kan kontrollere, for et barn kan også la vente på seg, eller komme ukesvis før termindatoen etc, så like greit å ikke tenke så mye på de små detaljene og ‘la livet skje’ liksom:rolleyes: Ønsker deg uansett lykke til, og håper det klaffer for dere raskt!:):Heartred
Ja, her har vi halve familien i februar, og det gjør ingenting sånn sett. Men nå ser det ut til at jeg får flyttet ett av emnene jeg skal ha om ett år, til høsten, og da er det mer praktisk for oss med baby etter nyttår /)
 
Yeeees.. Det ble det én runde til :hilarious:

I følge Glow-appen skal jeg ha EL på søndag, altså om to dager. Kan stemme, jeg hadde litt EL-slim i sted. Sist syklus hadde jeg slim et par dager før pos EL-test. Dropper nok temping denne syklusen, men skal ta EL-tester nå. Om det klaffer denne gangen, så får vi termin ca 08.12. Om vi venter til neste runde, så blir det termin 04.01. Og siden dette er nummer tre, så er det kanskje nærliggende å tenke at ungen kommer litt før termin?
Yeeey! Da håper jeg virkelig det går bra denne gangen <3
 
Er på cd14 i dag, EL-testen begynner endelig å bli litt sterkere nå. Positiv EL-test kommer sikkert om ett døgn eller to.

Jeg har uten tvil lengre sykluser nå enn det jeg hadde siste gang jeg sluttet på pilla. Jeg ble gravid i mars for tre år siden, da var syklus på plass med en gang. Ble gravid i pp2. Eller egentlig pp1, for første runde prøvde vi ikke så hardt.
 

Vedlegg

  • A625779A-D68F-483D-8FEC-0FA39FBB9C4A.jpeg
    A625779A-D68F-483D-8FEC-0FA39FBB9C4A.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 45
Ser ut til at EL lar vente på seg. Det passer egentlig bra i og med at vi gjerne vil ha baby fra januar, men med såpass grei margin at det ikke blir på nyttårsaften, lissom. Asså - alt går! Men kan man påvirke, så gjør vi jo det..
 

Vedlegg

  • C5029A9E-997B-4D08-8CA1-7E4CF3EF5838.jpeg
    C5029A9E-997B-4D08-8CA1-7E4CF3EF5838.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 38
Strek på eltesten er jo bra :)
Du er igang :)

:blob3
Ja :) Og jammen møttes vi i en samtale i trappa i en pause her på hjemmekontoret og fant ut at det er bedre å prøve denne mnd også enn å bare satse på en syklus til.. så da hoppet vi i høyet..

Besluttsomhet har vi ikke sett :joyful: Men det er iallfall ingen tvil; vi vil ha en bebis til ❤️
 
Back
Topp