Ett barn til? Nå eller aldri

Det er «mensen» man får når man går på p-piller :)

Som I at jeg f eks begynner å blø om jeg glemmer å ta pillen 3 dager? Er det f eks en slik bortfallsblødning?
 
9dpo, blenda tester. men i dag er jeg uggen, jeg har halsbrann og masse murringer.. OG det kom en bloddråpe med litt slim rundt tidligere i dag, men ingenting mer utover dagen! :confused004 Jeg tror det virkelig er noe på gang her.
Jeg er trøtt og føler meg sliten, lissom.. Ingefær-te funker ikke på halsbrannen.. :sick009
 
9dpo, blenda tester. men i dag er jeg uggen, jeg har halsbrann og masse murringer.. OG det kom en bloddråpe med litt slim rundt tidligere i dag, men ingenting mer utover dagen! :confused004 Jeg tror det virkelig er noe på gang her.
Jeg er trøtt og føler meg sliten, lissom.. Ingefær-te funker ikke på halsbrannen.. :sick009

Festeblødning? Kan høres slik ut.
Med min siste testet jeg hver dag, sikkert flere for dagen og. Kjente at jeg var gravid lenge før det kunne vises på rest. Fikk vel positiv test ca 12-14 dpo? Men husker ikke helt. Håper du har en spire ❤️
 
Festeblødning? Kan høres slik ut.
Med min siste testet jeg hver dag, sikkert flere for dagen og. Kjente at jeg var gravid lenge før det kunne vises på rest. Fikk vel positiv test ca 12-14 dpo? Men husker ikke helt. Håper du har en spire ❤️

Jeg håper at det var en festeblødning! Det var iallfall helt likt mange har beskrevet det :love017 Blenda test i dag også, men visstnok må det gå et par, tre dager siden egget festet seg til det blir en strek. Dette er jo den eneste PP vi skal ha, så jeg håper det klaffer!
Takk :Heartred
 
Jeg håper at det var en festeblødning! Det var iallfall helt likt mange har beskrevet det :love017 Blenda test i dag også, men visstnok må det gå et par, tre dager siden egget festet seg til det blir en strek. Dette er jo den eneste PP vi skal ha, så jeg håper det klaffer!
Takk :Heartred
Krysser for deg <3
 
Mer rosa spotting og litt brunt i dag. Masse menssmerter som går opp og ned i styrke, det stikker og det «klemmer til» i puppa innimellom. Også uggen og latterlig trøtt.. lyst til å teste i kveld. Var på do etter middag, har holdt meg i halvannen time nå.. Hadde vært så stas med en lyserosa strek!!
 
Håper veldig at det klaffer for deg :)
Du har jo symptomer også, håper der er en festeblødning som gir rosa utflod :)

jeg skal visst være i dpo-land jeg også, men jeg er aldeles symptomløs. Er på vinterferie uten tester, så får bare være tålmodig
 
Håper veldig at det klaffer for deg :)
Du har jo symptomer også, håper der er en festeblødning som gir rosa utflod :)

jeg skal visst være i dpo-land jeg også, men jeg er aldeles symptomløs. Er på vinterferie uten tester, så får bare være tålmodig
Hvor langt er du nå??
 
FF sier el på cd18 og vi har lagt inn aksjer cd15, 18, 20 og 21, så det er jo en sjanse uansett.
Jeg er bare ikke overbevist om at egget slapp..
Nei, jeg skjønner! Æsj.. Temper du fremdeles?
 
Mer rosa spotting og litt brunt i dag. Masse menssmerter som går opp og ned i styrke, det stikker og det «klemmer til» i puppa innimellom. Også uggen og latterlig trøtt.. lyst til å teste i kveld. Var på do etter middag, har holdt meg i halvannen time nå.. Hadde vært så stas med en lyserosa strek!!

Kjenner igjen disse symptomene. Håper du får positiv test. Krysser fingrene for deg ❤️
 
Kjenner igjen disse symptomene. Håper du får positiv test. Krysser fingrene for deg ❤️
Tusen takk ♥️

Spotter litt i dag også. Kom en ultrasvak strek på morgenurin. Men ikke sterk nok til at jeg kan stole på dette her. Jeg håper så inderlig at det kommer en strek i morgen tidlig. Det verker ikke så hardt lenger, bare «prikker» i hoftene og fornemmelse av at det er noe som skjer i lillemagen. Litt trangt på en måte. Stikker litt i begge puppene og i ene armhulen i dag.
MEN.. det kan være mensen som kommer..
 

Vedlegg

  • 21E0F4FA-8910-476F-BFF3-492C55CA0BE9.png
    21E0F4FA-8910-476F-BFF3-492C55CA0BE9.png
    87 KB · Visninger: 87
Da ble visst svaret «aldri».
Dette var den eneste prøveperiode vi skulle prøve. Da var det ikke meningen med en egen nr.3 for oss.
Da er det tilbake på pilla, gjøre ferdig skolen, gifte meg og ta pridekurs i fosterhjemstjenesten og tilby vårt ekstra hjerterom for en liten som trenger det ♥️

Masse lykke til dere alle flotte damer, både med nye prøveperioder og små spirer. Måtte det gå hele veien for dere alle.
 
Back
Topp