Ett års dagen

januarbarn

Mitt første barn
Januarhula 2014
Snart er småtingene våre ett år. Hvordan skal det feires og markeres?
Jeg trenger noen ideer på kaker som også lillingen kan ete uten for mye sukker osv.

Ellers tenker jeg hos oss blir det sammenkomst av venner som har betydd noe for oss og som har vist interesse til lillingen vår. Årene som kommer blir det vel mer barneselskap regner jeg med.
 
Her har vi tatt det litt på sparket. Pølser og kake. De inneholder masse sukker så ingen tips der desverre. Her blir det familie og nærmeste venner:)
 
Har ikke så mye tips om kaker uten mye sukker.. når jeg først baker skal det være ordentlig:p hehe. Blir pølser og sjokoladekake, muffins og kanelboller:) her blir det bare nærmeste familie, har ingen venner med barn så føler ikke at det hadde vært så spennende for dem. Jeg har kjøpt inn papptallerkner og servietter i morsomt barne design også litt ballonger:) liker å ha litt barnebursdag:)
 
Vi feiret med besteforeldre og tante i går. Ble bløtkake med jordbær, og det fikk Andreas smake også. Namnam!
 
Vi hadde lunsj, hvor vi satte fram oppskjært brød og diverse pålegg. Eggerøre, laks og diverse pålegg. Og så hadde vi en bløtkake, en helt vanlig en med sukker i kremfløten hvot hun fikk det første stykket å kose seg med før vi andre spiste av kaka.

Vi skal ha tre selskaper siden det er så mange i familie og venner rundt oss og vi har ikke plass til flere enn 15 om gangen :/ Et selskap gjennomført, og to som skulle være nå i helgen, men her har omgangssyken tatt plass i stedet.
 
Back
Topp