Ett års dagen:)

QueenP

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Hvordan gjør dere det med feiring av bursdagen til de små? Skal dere ha flere selskaper, eller samler dere alle gjestene på en dag?[:)]

Har regnet ut at vi blir rundt 20 stk hvis vi skal be alle på samme dag, men det kommer til og bli stappfullt her hjemme[&:] Men jeg gidder egentlig ikke å styre med flere selskaper, så vil gjerne be alle på samme dag[8D]

Såå hvordan skal dere gjøre det?[:D]

Vi skal ha barnebursdag sammen med 3 andre gutter. Da blir det nok barselgjengen som blir invitert.
Så skal vi ha vokenfest helga før. Må ha det over to dager siden vi er så mange.
På dagen blir det nok å be to vennepar med guttene som er på samme alder på kakerester!! [:)]

Jeg vet ikke hva vi skal gjøre.
På en måte vil jeg samle alle slik at hele familien blir samlet på dagen hennes, men samtidig så har vi ikke plass til så mangen gjester her vi bor nå og jeg ser ikke for meg å leige lokale. [8|]

På dagen til Leo skal vi ha familieselskap, da kommer hele sullamitten da blir vi 21 stykker- hvis alle kan komme vel og merke.

Lørdagen etterpå (3 dager etter dagen hans) så skal vi ha barnebursdag hvor vi kommer til å be 4-5 barn på alderen til Leo med foreldre og søsken så hvis alle kan komme så blir vi ca 20 den dagen også. 

ORIGINAL: Liquid84

Jeg vet ikke hva vi skal gjøre.
På en måte vil jeg samle alle slik at hele familien blir samlet på dagen hennes, men samtidig så har vi ikke plass til så mangen gjester her vi bor nå og jeg ser ikke for meg å leige lokale. [8|]

Samme her.. Men jeg tror vi bare ber alle på en dag, så får det bare være litt trangt her[8D][:)]

Vi skal ha et selskap for familien (15 stk) og et selskap med vennefamilier m barn på samme alder (13 stk). Han fyller midt i uka, så da feirer vi både lør og søn.

Back
Topp