Ettårskontroll :-)

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Da har vi vært på ettårskontrollen, og alt ser som vanlig helt flott ut :-) Snuppa har vokst og er nå 76cm og 10,6 kg :-) Vaksinen venter vi med til etter påske :-) Har fått henvisning (som vi trodde vi fikk i januar, men legen hadde glemt det..) til fysioterapeut for å se på motorikken siden hun har stått mye på tå, men vi tror ikke det er noe i veien :-) bedre føre var osv ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har vi vært på ettårskontrollen, og alt ser som vanlig helt flott ut :-) Snuppa har vokst og er nå 76cm og 10,6 kg :-) Vaksinen venter vi med til etter påske :-) Har fått henvisning (som vi trodde vi fikk i januar, men legen hadde glemt det..) til fysioterapeut for å se på motorikken siden hun har stått mye på tå, men vi tror ikke det er noe i veien :-) bedre føre var osv ;-)

Fine AM ♡ helt perfekt !

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Allerede? Vi har nettopp vært på 10 mnd kontroll. Er ho 1 år nå? Ble ho født så for tidlig?

Tenk det, er snart 1 år siden du skrev at vannet gikk etter at du satt deg ned i stolen etter middag :) sykt hvor fort tiden går :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

For en hukommelse du har ♥

Husker det veldig godt jeg også. Du lurte på om det bare var vanlig magevondt også gikk plutselig vannet. Så ble det helikopter og føding og full pakke :)

For en hukommelse du har ♥

Husker det kjempe godt :) satt jo hjemme og trippet og ventet på oppdatering fra deg :p

Husker det kjempe godt :) satt jo hjemme og trippet og ventet på oppdatering fra deg :p

Husker ikke at jeg skrev noe før etterpå :P husker du hvor jeg skrev det? Ble så nysgjerrig :P

Jeg husker heller ikke hvor du skreiv det, du har sikkert laget en egen tråd. Var spennende :)

Sent from my iPad using BV Forum

Også husker jeg alle fine bildene av tur i vogna, så var jeg så misunnelig for at du hadde din baby på utsiden og jeg hadde ennå gigantmagen. Det virka så uvirkelig på en måte, en baby.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Husker ikke at jeg skrev noe før etterpå :P husker du hvor jeg skrev det? Ble så nysgjerrig :P

Det tok en stund før du skrev noe. Men tror du lagde egen tråd, eller så skrev du på den tråden du laget når vannet gikk.

Det tok en stund før du skrev noe. Men tror du lagde egen tråd, eller så skrev du på den tråden du laget når vannet gikk.

Tror ikke jeg skrev noe før etterpå, gikk jo så fort :-)

Var morro å lese de trådene. Jeg vær treg til å bli medlem og aktiv her inne, så gikk glipp av en del.

Back
Topp