etrøst!!

lilalo

Andre møte med forumet
hei alle sammen.. jeg vet det er normalt med menssmerter/murringer under svangerskapet,MEN er det mer normalt på det tidspuktet man skulle hatt mens???er snart ni uker på vei, og kjempe dårli i magen i natt/dag.... klarer ikke å glede meg over graviditeten ..er så redd for at noe er galt... tror jeg kanskje har lest litt for mye om de som det har gått galt med...eller har jeg vært mye plaget med kvalme.... føller det er bedre i dag..oog det er jo og en bekymring.....trenger trøst[:(]
klaget nok nå kanskje....håper dere andre har det bra.......!!!
 
hadde veldig mye mensmerter i begynnelsen..
har det nå også innimellom...
er vist normalt[:)]
 
har ikke blødd noe .......... hadde litt brunlig utflod tidligere, men har hørt at dette og er normalt....blir bare litt stresset av alt som skal være normalt...[:-]........ takk for trøst....!!!! trenger det idag!!!
 
Hei

Jeg hadde endel menssmerter fra uke 4 - uke 5. Nå har det gitt seg nesten, men kjenner litt av og til. Trot alle går å kjenner etter og blir redd for den minste ting, det handler vel om å bare la være å tenke så altfor mye, men det er ikke lett......jeg klarer det ikke selv heller. Skal prøve å nyte hver dag og ikke tenke så mye " men hva om? ..... er dette normalt" etc.... Det er jammen ikke lett dette, kroppen vår gjennomgår mye nytt i denne tiden.

Håper at det går bra med deg nå, men ta deg en tur til legen dersom du fortsatt er bekymret....Jeg har legetime nå på onsdag!

Ha en fin dag.

Klem.
 
TUSEN TAKK!![:)] dagen min er allerede bedre......skal avtale første time med jordmor i dag, så satser på at det ikke blir så lenge til.....håper dere får en fin dag!!!
 
Du vil garantert merke forskjellen på menssmerter og abortsmerter, det er smerter som ikke går over, men bare blir verre samtidig som du blør mer og mer friskt blod. Er du usikker, ring legen!
 
Jeg har hatt ganske mye mensliknende smerter, mer og mindre siden unnfangelsen. Har nå lært meg til at de stikkingene som kommer visstnok er livmoren som vokser og strekker seg. Fikk bekreftet i går at babyen har et hjerte som slår og slår. Det hjalp på uroen! [:D]
Det er nok som alle skriver her - det er blødninger vi bør være obs på. Lykke til videre og kos deg med graviditeten! [:)]
 
takker for alle svar.... blør ikke noe, så satser på at alt er i skjønneste orden......[;)]
 
Back
Topp