ETNISK BAKGRUNN!!!!

Solo super

Elsker forumet
VIP
Jeg vil gjerne få skryte litt av gubben......
Han kom til Norge i 2002,skjønte fort hvordan ting fungerer her[:)]
Begynte på norsk kurs så vgs og nå er han lærling.....Og han snakker Norsk veldig bra,folk får faktisk litt sjokk når de hører at han kom hit i 2002.....
Han er en kjempe flink og engasjert pappa,står opp på natta,tar seg kjører turer og trille turer(gutte turer)jeg kan slappe av og shoppe eller gå på cafe med veninner.....
IKKE RART JEG ELSKER DEN MANNEN.......

he he....[;)]jo jeg bare fant alt sammen på....har alltid hatt en lyst løgner i meg og nå hoppet hun ut av skapet[:D]

fuck....avslørt...

ORIGINAL: Enaj

og poenget med denne tråden ?

skryte litt som det sto øverst......

ORIGINAL: Enaj

og poenget med denne tråden ?

å fortelle dere at dere skal legge alle disse tankene dere har om muslimske menn på hylla og fortelle dere at selv om de er muslimer, så trenger de ikke å være dårlige pappar, dominerende ovenfor konene sine, og tvangsgiftet.

Eller noe i den duren[8D]

så utrolig koselig å ha en sånn mann[:)]

At han har etnisk bakgrunn betyr ikke at han er muslim, eller????

Og muslim eller ikke..ALLE kan jo være gode pappaer likevel.

Heldig du er trådstarter som har en så perfekt pappa til ungen din...ikke alle er like heldige.

Vet jeg er kjempe heldig....derfor lyst til å skryte litt av han.... (kansje han er en forum sniker)
Han er muslim....Fra Irak[:D]

ORIGINAL: solo junior

he he....[;)]jo jeg bare fant alt sammen på....har alltid hatt en lyst løgner i meg og nå hoppet hun ut av skapet[:D]

fuck....avslørt...

var dette eg reagerte på lixom, trodde du mente det[8D], men ja heldig du som har en så flott mann, og god pappa for barnet ditt[;)][:)]

he he nei da bare en sånn intern greie det der...he he skjønner reaksjonen da ja...he he

Så flink han er da!

Jeg må si at de fleste menn jeg kjenner, er sånn de også hehe!

ORIGINAL: piripiri

ORIGINAL: *Meya*

Så flink han er da!

men nå er vell kanskje ikke muslimene kjennt for og la damene ha et like fritt liv som oss norske.
og de har det vell også sånn at det er damene som skal ta barna.

Godt at mannen/samboern din er sånn hi[:)]
Alle menn skulle vært sånn, for det er overhode ikke alle menn som er flink med barna sine.

Det er ingenting i islam som tilsier at kona skal ta hånd om barna. Det er ett felles ansvar.

De fleste muslimer jeg kjenner, er jo gift med muslimer, og da følger man jo islam, og har ett så fritt liv som Gud tillater, om du skjønner hva jeg mener hehe.

Så flink han er da!

men nå er vell kanskje ikke muslimene kjennt for og la damene ha et like fritt liv som oss norske.

Alle menn skulle vært sånn, for det er overhode ikke alle menn som er flink med barna sine.

Grunnen til at de "ikke er kjent for det" er jo fordi vi nordmenn fremstår dem slik.
Det er jo vi som bestemmer hva vi skal lese i avisene og se på nyhtene. Noe som gjør at vi bare blir mer fordomsfulle.
Jeg kjenner en del muslimer og de aller fleste er ikke slik som nordmenn "kjenner".

Syns du er heldig som har en så flink og god mann.
Me like this thread! [:D]

Så flink han er da!

Det er ingenting i islam som tilsier at kona skal ta hånd om barna. Det er ett felles ansvar.

De fleste muslimer jeg kjenner, er jo gift med muslimer, og da følger man jo islam, og har ett så fritt liv som Gud tillater, om du skjønner hva jeg mener hehe.

MANNAEN MIN ER OGSÅ GIFT MED EN MUSLIM-----MEEEEEEE[:D][:D][:D]

Hehe okay! Det visste jeg ikke, må ha gått meg hus forbi...

Back
Topp