Ethvert "forhold" trenger pleie... :D

Escuro

Forumet er livet

Synes dette var litt søtt, så da plager jeg dere med det ;)

Min kjære har akkurat stukket ut døren her. Milan hadde en bil i hver hånd, så jeg tok dem fra han for å få han til å vinke og si hadet til pappaen sin. Men han kikket bare opp på pappaen og deretter begynte han å se etter bilene sine for å finne ut hvor de var. Så jeg gav opp og kysset min kjære farvel før han lukket døren bak seg. Så gav jeg bilene tilbake til Milan, en i hver hånd. Da klasker han dem sammen, tar dem opp til munnen og gir dem et skikkelig smask :D Hahaha, han var så søt!

Nå løper han rundt i stuen og har byttet ut bilene med litt eple og pære istedet. Søtnosen min :) Eldstemann er på Kreta med pappaen sin og jeg har fremdeles litt utpakking å gjøre her. 

Så, nok om oss, hva gjør dere?

Åååh så herlig!!! <3 <3 <3 Han er jo bare superskjønn! :) :) 

Her skjer det ikke så mye. Jeg må til byen å skrive skademelding på bilen med hun som kjøte i den, så opp på jobb for å hente bilen, så på sørlandsenteret for å se Manuela på passion for baking og så hjem. 

Det er min plan for i dag :)

Han er SÅ god den gutten der. emoticon Crazybaby har lagt sin elsk på alt som heter buss og motorsykkel. Det er tingen. Det er så gøy når de viser interesse for spesifikke ting.

Tjo, tja, jeg kjørte min bedre halvdel på intervju for ikke så lenge siden. Han har jobb, altså, men søker etter noe annet. Dere får krysse fingrene, pretty please. emoticon Ellers gjør jeg forberedelser til oppstart i bhg. om nøyaktig en uke i dag. O' så skummelt, men jeg vet at han kommer til å trives godt. Milan begynner også i august eller hur?

Vi har hatt besøk av pappa og stemor idag :-)
Nå holder M på å kaste all søppel som har blitt mer og mer av etterhvert som oppussingen har holdt på.. og de siste dagene har vi ryddet masse i skap og rundt i leiligheten.. rydde betyr også kaste en masse!! så det går i det store dragsuget nå og

Snart bhg start her og.. 1. august. Må få satt på alle merkelappene, stryke på lappene på nytt på noe klær. Blir anderledes og være på den andre siden (som foreldrer) av tilvenningen, for så komme noen dager senere på jobb og være på den andre siden (som personalet) som tar imot..
skal bli godt å jobbe igjen igrunn... hatt ferie siden 1. juli og skal begynne igjen 8. august.

Oliver har lagt sin elsk på alle bilene, bamsene og bøker ;-D  Så han skal gå tur med alt sammen!! Han legger en- to bamser i gå-vognen, en bok og en bil. pluss han har en leke bøtte han legger en annen bamse i, så går han avgårde mens han vinker. hehe

Hehe når jeg leverte seb i barnehagen i dag så klamret han seg fast i meg og NEKTET å slippe.. Helt til han så sykkelen, da vred han seg ut av hendene mine, løp bort til sykklen og vinket hade til meg..
Såååå viktig var eg =P

Herlig at han pleier forholdet til det som er viktig for han (din gutt altså) super søtt!

Nå skal eg lage til badevann til gutten min så er det bading, kveldsmat og legging for han. Så fortsetter eg vel sikkert bryllups planleggingen videre etterpå.. Det eneste eg har gjort de siste dagene.. Sliten nå.. hehe

oh, oh, jeg VET hvor Sørlandssenteret er! Hohoho. Ååh, må ha vært litt av et øyeblikk, skrive det ned? :) Masse nuss-nuss og kyssing her også, men stort sett bare når vi spør :) Ferien går mot slutten, og vi har vært på besøk hos tanten og onkelen til sneglus i dag, og lekt med søskenbarnene ;)

Herlig å høre hva deres små driver med om dagene :D De er så gode, hele gjengen!

Milan begynner 17. august, sånn ca. Blir spennende... :) 

Åhh, den gode lille gutten!

Her viser også K med sitt meget tydelige kroppsspråk hva som er viktig i livet og ikke;) Sandkassen og trampolinen er meget viktig!

Ellers så har vi hatt mye og langvarig familiebesøk langveisfra, så da har bv vært nedprioritert:( Mennehh, nå er jeg tilbake:)

Back
Topp