Ete heimelaga marsipan

Datadame

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Juliknøttene 2022
Hei! Har fått beskjed av jordmor om å ikkje ete rått egg pga. molegheit for bakteriar. I desse påsketider lurer eg på om det er greitt med heimelaga marsipan? Der brukar ein jo ei lita mengde rå eggekviter.
 
Hei! Har fått beskjed av jordmor om å ikkje ete rått egg pga. molegheit for bakteriar. I desse påsketider lurer eg på om det er greitt med heimelaga marsipan? Der brukar ein jo ei lita mengde rå eggekviter.
Må si jeg stusser litt på jordmor... er hun norsk? Bor du i Norge? Trodde liksom det at norske egg er trygge var noe helsepersonell burde vite? :happy:
 
Ja, jordmor er norsk :) Ho sa at det var lurt å halde seg unna rå egg, sjølv om det burde vere trygt i Noreg. Men ein kan aldri vere 100% sikker, sa ho, og sa at det var lurt å ikkje ta nokon sjansar.
 
Ja, jordmor er norsk :) Ho sa at det var lurt å halde seg unna rå egg, sjølv om det burde vere trygt i Noreg. Men ein kan aldri vere 100% sikker, sa ho, og sa at det var lurt å ikkje ta nokon sjansar.
Ja, okei, aldri hørt noen som er det før :happy: Jeg for min del tenker at norske egg er helt trygge!
 
Hvis du ikke skal spise rå egg må du nok også holde deg unna hjemmelaget marsipan.
Men som de andre her har heller ikke jeg sett noe om at man skal holde seg unna rå egg i Norge.
 
Ja, jordmor er norsk :) Ho sa at det var lurt å halde seg unna rå egg, sjølv om det burde vere trygt i Noreg. Men ein kan aldri vere 100% sikker, sa ho, og sa at det var lurt å ikkje ta nokon sjansar.

Det er dessverre ingenting i verken livet eller svangerskapet som er 100% sikkert og trygt. Det beste er å holde seg til de retningslinjene som finnes og leve et normalt liv :)
 
Takk for svar, alle saman :) Ser ut som om alle er einige i at norske egg er trygge. Fann ei oppskrift på marsipan utan egg, så tenker eg prøver meg på den for å vere på den sikre sida. God påske!
 
Back
Topp