ET VIKTIG SPØRSMÅL..

bønnespira

Blir kjent med forumet
12.juni 2004 sluttet jeg med pillen og siden har vi prøvd desperat å plassere spiren uten hell. [&o][&o][&o]Jeg har hatt to pergokurer og skal i morgen i gang med tredje og siste. Det jeg lurer på er om det er bare vi som blir nektet å stå i prøverørskø før alle pergokurene er unnagjort? Er det lang ventetid før 1.forsøk er i gang? Er veldig lei av alt for tia[&o][&o][&o]

Etter hva jeg har forstått så må alle gjennom pergokurer. For det er bare det som skal til for noen, og da er det liten vits i å sende de til prøverør... Jeg måtte ta 6 slike kurer, økte da med en pr måned, bare at den 6.mnd tok jeg 5 i stedetfor å øke med en... slitsomt. Siden det ikke funket sendte gynekologen søknad for meg til fertilitetsklinikken... Der måtte jeg også gjennom 2 ganger med hormonkur (sterkere enn pegotime, og foresten det samme som man tar når man skal foreberedes til prøverør).... Det funket heller ikke, men nå i mars ble det endelig prøverør, og det endte postivt[:)] Etter 4 år med venting! Tok lang tid, men ser det positive i det, jeg og sambo fikk den tiden alene[:)]

Det er desverre ikke alle som får eggeløsning veg pergo kurer.. Det kan til dels overvåkes ved blodprøver og inv. ul...
Funker det ikke forlang andre metoder..
Lykke til

Eg trur det er mange som får IVF/ICSI utan å ha prøvd pergo først. Det kravet har eg aldri høyrt om.

Lukke til

Back
Topp