Et varmt og deilig bad... eller ?

Ååå. Vart litt stressa når eg las denne artikkelen ja..
Gjekk tydlegvis på denne smellen igår, då eg var hos ein kompis å bada i stampen.
Følte meg ikkje verken overvarm eller uvel, men likevel...:eek::oops:

Jeg bader i kar av og til når jeg fryser skikkelig. Men da er det meste av overkroppen over vann, så får kjølet meg ned sånn sett :)

Var i syden i første svangerskap. Var pyton :p:rolleyes:

Ååå. Vart litt stressa når eg las denne artikkelen ja..
Gjekk tydlegvis på denne smellen igår, då eg var hos ein kompis å bada i stampen.
Følte meg ikkje verken overvarm eller uvel, men likevel...:eek::oops:

Om du ikke ble overvarm eller uvell så var det sikkert ikke så ille :) Jeg hadde vann på over 39grader med hele kroppen under, så det kjenntes!

Man skulle fått sjekkliste på alle rare ting som kan være farlig for en når man blir gravid! :p

Om du ikke ble overvarm eller uvell så var det sikkert ikke så ille :) Jeg hadde vann på over 39grader med hele kroppen under, så det kjenntes!

Man skulle fått sjekkliste på alle rare ting som kan være farlig for en når man blir gravid! :p
Får ikkje håpe det skada noko.

Burde det! Så masse å passe på..

Ja hadde man hatt ei konkret liste med alt, så hadde man kanskje ikke vært så nervøs for å gjøre sånne feil :smiley-ashamed004
Netopp, og så hadde eg kanskje hugst på alt.
På 17.mai sat me og åt rømmegraut med spekemat, så skulle eg få spekeskinka til typen sidan han ikkje likar. Fram til han plutsleg seier, du har ikkje lov å ete sånn du.. Hadde heilt gløymt det i øyeblikke eg, men han hugste frå forrige gong

Jeg gjorde det under forrige svangerskap. Min pappa har boblebad og jeg hadde gledet meg så lenge til å låne det. Rakk såvidt å sette meg ned før jeg følte at jeg ikke klarte å holde ut mer.. Jeg kobla ikke at det var pga lillemann i magen, så sta som jeg var ble jeg sittende. OM jeg angret etterpå! Ble så uvel at jeg ikke kom meg noen vei.. hehe..

Jeg fryser HELE tiden og ligger med ekstra teppe om natte... Skulle gjerne hatt et litt for varmt bad... blir i stede mange lange varme dusjer

Jeg er i utgangspunktet veldig kald. Fryser lett, går med ullsokker hele tiden og har konstant kalde hender. Men nå etter jeg er blitt gravid er jeg sinnsykt varm hele tiden! Frister ikke engang med et varmt bad...

Back
Topp