Et "usynlig" svangerskap?

Tvillingmamma

Andre møte med forumet
Er det normalt å innbilde seg bevegelse i magen? Og oppleve det som var "sære" graviditetstegn, i ettertid?
Jeg har nå tvillinger på 7 mnd. For en drøy måneds tid siden tok jeg meg selv i å savne spark og bevegelse i magen ettersom jeg følte lignende boble-følelse nede i magen på venstre side. Og etter noen dager så la jeg merke til at jeg hadde kjent dette jevnlig, på samme sted hele tiden. Helt brått våkner jeg en morgen med intens hodepine som varte i en uke, aldri hatt så sterke smerter eller generelt hatt hodepine før.. Begynte også å klø på kinna, uten at det ble noe tørr hud(en sær greie jeg fikk når jeg gikk gravid). Klødde også veldig oppi ganen noen dager,(som jeg også var mye plaga av under graviditeten og ellers aldri har opplevd). Og noen dager senere ble jeg veldig øm rundt keisersnittsåret og det svei liksom litt under huden.
Igår lå jeg og samboeren på sofaen og plutselig kjenner jeg masse bobbling i magen og ber han kjenne, og han ble da veldig sikker på at det var akkurat sånn det føltes ut når han tok på magen før å kjente spark! Og jeg syntes jeg har blitt litt tjukk på magen og gått opp et par kilo.. Har også tatt 3 graviditetstester og alle har vært negative. Tar p-piller og får blødninger i den pillefrie uka.. Skjønner liksom ikke noe og er kjemperedd for at det faktisk skal være noe annet enn fantasi og uro :/

Håper virkelig noen har noe erfaringer eller noe å si så jeg kan forstå og bli litt roligere :-)

Det kan være fantomspark, men om du er veldig bekymret kan du be om ultralyd.

Back
Topp