Svar på tråd

Ooosj, nå er eggløsning over på første runde med letrozol. Idag føler jeg det skikkelig. Er det vanlig?

Syklusdag 17 byr på vondt i magen, kviser på kinnene og et humør som virkelig svinger. Med en 2 åring i hus så kan dere tro jeg må telle til 10 noen ganger ila en dag..

9 dager til forventet mens - med mindre letrozol gir meg en ekstra lang syklus fordi den utsatte el såpass lenge. Pleier å få el 2-3 dager etter endt menstruasjon. Nå kom den på dag 11.

Jeg er ikke spent, ikke håpefull, ikke giret.

Jeg tror nok ikke det blir baby denne gangen heller, til tross for heroisk innsats fra meg og mannen. Haha. Ære være den tålmodige mannen som stiller opp hver eneste dag, klar som ett egg, nå jeg knipser med fingrene.  :hilarious:  :Heartred

Blir det ikke baby denne måneden så må vi utsette bryllupet vårt. Vi har booket lokaler og alt. 20.000 non refundable.. deilig! Men regnestykket går ikke opp hvis vi får en desemberbaby eller januar-baby, blir veldig lang ulønnet permisjon og midt i dyrtiden… og i tillegg spare til bryllup som koster oss 150K… nei, da får giftermålet vente noen år. Og pengene tapt får være en lærepenge om at man aldri kan planlegge livet..

Back
Topp