Et TR spørsmål

fano

Gift med forumet
Jeg er helt i rute med både Tr og El, men jeg blør nesten ikke lenger, bare i 3 max 4 dager og har ingen smerter, bare murringer. Før fødselen så var jeg sengeliggende i 2 dager om jeg ikke tømte en eske med smertestillende, og blødde som en foss, alt gikk gjennom. Hva har skjedd? Er så redd for at alt ikke kommer ut og at det er noe galt jeg da. Og jeg har litt murringer både før og etter el og før tr, skjønner ingenting. Jeg skal ringe riksen og høre litt med dem og spørre om en undersøkelse før et event nytt forsøk. Blir smårar av denne kroppen. Men som sagt kommer tr akkura når den skal, på dag 28-29, kanskje på dag 30 innimellom.
Noen som har opplevd enforandring med tr etter fødsel?

Mener jeg har hørt at tr kan bli mildere etter fødsel.. Men husker ikke helt..
Håper det er det som er tilfelle hos deg.. Ingenting er bedre enn det.. [:D]

tr kan forandre seg til det bedre etter en fødsel[;)][;)]så tror bare du kan slappe av snuppa[;)][;)]men ta en tlf til riksen for sikkerhets skjyld.klem

Veit om fleire der mensen har forandra seg til det bedre etter fødsel så satser på det er det som har skjedd hjå deg og at alt er som det skal vera no!

Hvis dette er tilfelle at min tr skal være sånn så kan jeg juble, ikke mer smertestillende og ikke mere pampers for og ikke flomme over [:D] jeg skal inn på en ul da for og sjekke at alt er greit i livmor osv [:D]

TR kan forandre seg hele tiden igrunn den uten at det er noe feil...

De fleste gangene har jeg KRAFTIGE smerter og blør som bare det, blør igjennom alt og opptil 7 dager, merker ca 1-2 døgn før jeg skal ha den i ryggen og murringer...
men plutselig merker jeg det ikke i det hele tatt nesten og blør max 4 dgr og nesten ikke blod

Jeg fikk noe smertestillende på resept av legen på jobb pga mens smerter... da sa han, skynd deg å få barn, fordi det kan bli bedre etter en fødsel

Back
Topp