Et tips og et spørsmål:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
For de som er like nysgjerrige og interesserte som meg, så kan dere se "jordmødrene" gratis på nrk nett-tv:) kjempekoselig program der man følger fødende igjennom hele fødselen, over 6-7 forskjellige episoder;) det er kanskje ikke noe for dere som ikke tåler/ønsker å se en fødsel.. Selv om jeg av og til blir litt "uuuææææh hjelp" selv, så MÅ jeg bare se likevel:P og lurer derfor på om det er noen her som kanskje vet om andre nettsider eller lignende der man kan se gratis fødselsprogram?:) jeg har ikke funnet noen utenom på nrk nett-tv.

Jeg vet ikke om noe, men finnes jo flere programmer om sånt, så går kanskje an å søke på det enkelte programmet?

Har sett de svenske jordmødrene på nett, ellers går jo fødeavd. hver formiddag kl 9:45 på kanal fem :)

Jeg har sett noen, men kjenner at jeg blir litt svimmel når jeg ser fødsel etter min egen opplevelse....
Men bør vel utsette meg for det igjen :P

Jeg var forresten på sykehuset drammen her om dagen for å ta UL og da var jeg litt usikker på veien. Da så jeg hun ene jordmoren fra serien, og fulgte likesågodt etter henne jeg :P

Back
Topp