Et tips hvis man er forkjølet...eller sover dårlig

Ra2

Glad i forumet
Jeg har vært forkjølt lenge nå, noe som har resultert i svært dårlig nattesøvn. Hosting, tett nese, - og kan ikke ta noe medisiner for å avhjelpe (bare saltvann hjelper ikke på meg). Min svigermor tipset meg om varm melk med honning like før jeg la meg. Det fungerte flott på meg. Har hatt to netter med mer eller mindre sammenhengende søvn nå. Det er vidunderlig!!

Ville bare dele i tilfelle det er flere som sliter. Dette tipset skal visst nok hjelpe bare for å roe ned å få sove, forkjølt eller ikke... ;)

Varm melk med honning er nydelig når man er forkjøla, men visste ikke at det hjalp på nattesøvnen! Må prøves i kveld! Jeg er potte tett og hoster voldsomt, så har sovet elendig de siste nettene... Alt for litt sammenhengende og lang søvn!!! emoticon

Jeg har også vært forkjøla lenge, men prøver da å holde meg unna melk siden man blir mer slimete av det...

Men om det funker, er det sikkert honningen som gjør susen :)

*trinemor* skrev:
Jeg har også vært forkjøla lenge, men prøver da å holde meg unna melk siden man blir mer slimete av det...

Men om det funker, er det sikkert honningen som gjør susen :)

....det underlige var at det faktisk ble mindre slim.... Mulig det bare er tilfeldig, men nå har jeg hatt tre - 3 - TRE herlige netter med søvn!! Jeg er kommet i en tilstand som kan kalles uthvilt, - er jo heeeelt fantastisk :) Har ikke kjent det på leeeeenge nå.

Ikke forkjølet! Men jeg har sliti med nattesøvnen i noen mnd nå. I kveld skal dette tipset prøves! =D. Takk:)!

Prøvde det i går kveld :) I natt sov jeg mye bedre, men det kan også ha noe å gjøre med at vi byttet til sommerdyner (det har vært så varmt de siste nettene!)..?

Mamma2012 skrev:
Prøvde det i går kveld :) I natt sov jeg mye bedre, men det kan også ha noe å gjøre med at vi byttet til sommerdyner (det har vært så varmt de siste nettene!)..?

Så bra! Det viktigste er uansett at du sov bedre. Er et slit når man ikke får sove på natten... Her har varm melk med honning blitt en innbakt vane ;)

Back
Topp