Et stille jippi:) oppdatert

miss25

Elsker forumet
Testet i dag, er på rugedag 11 og fikk en svaaaaaaaaak positiv test[:D]

Tørre ikke å slippe meg helt løs enda, vil vente til testen evt blir sterkere[:D][:D][:D]

For første gang i hele mitt liv har jeg fått en positiv graviditetstest, veldig svaaaaak sådan[:)][:)]

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tok ny test i dag og den var mye sterkere[:)]
Skal prøve å få lagt inn bilde i kveld, skal på jobb i ettermiddag.. Kommer nok til å være i min egen lille lykkeboble i hele dag[:D][:D]

Wiiiiiiiiii, jeg er Gravid

åååååååå viser et stille gratulerer  dette skal gå bra:)

gratulera så mye med en liten spire[;)][;)][;)]

Oioi! Dette lover godt [:D] Satser på at en ny test om et par dager lyser GRAVID mot deg, og det gjør den nok uten tvil [;)]
Legger inn et lite gratulerer, og venter et par dager før jeg roper det ut sammen med deg [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Oioi! Dette lover godt [:D] Satser på at en ny test om et par dager lyser GRAVID mot deg, og det gjør den nok uten tvil [;)]
Legger inn et lite gratulerer, og venter et par dager før jeg roper det ut sammen med deg [;)]

Signerer.

ÅÅÅÅÅÅ! Så spennende!!! [:)][:)][:)] Jeg er også på rugedag 11 i dag, men tørr ikke teste enda, venter til torsdag om jeg klarer å holde ut så lenge. Håper testen din blir sterkere og sterkere utover uka og at vi kan juble sammen etterhvert! Da kan vi faktisk få termin samtidig! [:D] Dette var en skikkelig gladmelding, miss 25. Jeg har også bare fått knallhvite tester før, så dette må vel bety noe veldig positivt for deg!!! [;)]

ORIGINAL: tigergirl

åååååååå viser et stille gratulerer  dette skal gå bra:)

ooohhhh.....venter i spenning, men slenger inn et lite gratulerer [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

sign denne

JIPPI [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulere[:)]lykke til videre[;)]

ORIGINAL: jente80

Gratulere[:)]lykke til videre[;)]

Gratulera så utrulig masse med spiro!!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

Hurra, pass godt på spiren nå...eh...selv om du ikke kan gjøre så mye fra eller til.

Krysser fingra for at den lille huleboeren graver seg dypere og dypere ned i hulen sin nå.
Det var koslige nyheter[:D]

Gratulerer!!! 

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!! Såååååååååååååååå glad jeg ble nå!!!!!!!
Masse masse gratulerer[:)][:)][:)][:)]

Jaaaaa! [:D] Da trenger jeg ikke hviske det lenger [:D] GRATULERER MED SPIRE I MAGEN!

Back
Topp