Et stille hurra ....

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Da har jeg tatt testen på ettermiddagsurin og den blei positiv før jeg omtrent var ferdig med på tisse på den :D
Jeg er selvfølgelig kjempe glad, men jeg klarer ikke glede meg :( Tenker bare at jeg kommer til å miste snart... siden jeg har mista 3 ganger på rad.. Håper så inderlig at det skal gå bra denne gangen..

Håper det går rett vei denne gangen!

Gratulerer med positiv test! :) Krysser fingrene for at det går fint!

Grattis og velkommen inn til oss ♥

Gratulerer med positiv test! :) Krysser fingrene for at det går bra denne gangen..

Gratulerer så mye med spira! Håper du får bli junimamma :D

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at alt går bra! :D

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Gratulerer så masse, og håper virkelig spiren din vokser seg stor og sterk! :D Men går ut fra at du får ekstra oppfølging siden du har mistet tre ganger?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei du skal ikke miste nå:D Gratulerer så masse <3 og velkommen til oss :D

Gratulerer med positiv test, og krysser alt jeg har for at spire sitter og blir der til juni:)

Gratulerer så masse :) Vi krysser alle fingrene for at det går bra denne gangen. Og det SKAL det bare :) :)

Ja jeg regner jo med at jeg får ekstra oppfølging nå. Skal til legen neste uke, så får vi se hva hun har å si. Men får jo håpe jeg får tett oppfølging nå.

Gratulerer så masse :) Jeg krysser fingrene for at alt går bra denne gangen :)

Gratulerer med positiv test :) håper på veldig bra oppfølging for deg, og at spira sitter og du kan bli her inne med oss :)

Tusen takk alle sammen. Syntes det er litt rart, denne gangen kjenner jeg meg ikke gravid. Jeg tror jeg prøver å glemme det litt!!

Back
Topp