et steg nærmere

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
da er de siste forberedelesene tatt (blodprøvene) før forsamtale, var noen genprøver på begge. sambo måtte ta masse anna også...så måtte jeg ta rubella..[:)] Håper bare de også er like bra... Sambo mobber meg skikkelg mye når jeg må ta blodprøver....bare for tull, men alikavell.. idag måtte han ta 5 glass å jeg bare 2... gjett om jeg måtte le da...syyyk humor, men litt vel overtrøtt etter å bare sovet 4 timer i natt

Deilig å ha det og overstått da hero [;)] Kan tenke meg at du var den som lo sist idag da, når mannen din måtte gi fra seg flere glass enn deg [8D] Hihihi.. kanskje lurt å sove litt etterhvert da.. siden det ble lite søvn i natt [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Deilig å ha det og overstått da hero [;)] Kan tenke meg at du var den som lo sist idag da, når mannen din måtte gi fra seg flere glass enn deg [8D] Hihihi.. kanskje lurt å sove litt etterhvert da.. siden det ble lite søvn i natt [;)]

hihi.....syyk humor vi har,men godt med litt internhumor... I know.. skal på jobb ikveld så blir nok å jobbe for så å reise rett i seng... sov mye igår.. sov i 14 1/2 time ""natt til igår"deler av dagen gikk også med til å sove...så kanskje jeg ikke trengte så mye søvn..

Back
Topp