Et spm!

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Hvis du er gravid, ville da en eggeløsningstest fra billigtester slått ut som 'posetiv' ?

Tok en bare for fun nå på utvannet kveldsurin!

ImageUploadedByBV Forum1388697317.472678.jpg
 
Jeg fikk positiv digital el.test dagen før jeg fikk positiv graviditetest. Har hørt flere så har fått positiv el.test når gravid...men har også hørt om de så ikke har vært gravid med positiv test. Håper du er gravid!!!

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Jeg har også hørt at det kan slå ut på eggløsningstest om du er gravid. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja EL-tester slår ut på hcg akkurat som LH :)
 
Lykke til :)
 
Jeg tok en el test en dag da jeg ikke hadde flere g tester. Den bli SUPER positiv. mens g testene var svake. men ble sterk dn også til slutt ;) Lykke til! :)
 
Ubs!! Slumret så mye at jeg forsåv meg!!!! Ble ingen testing idag! Imorgen har jeg fri så da må jeg teste :D
 
Jeg fikk veeeldig positiv el-test :) hadde ikke noe annet, så fikk en av venninna mi! Stemte for meg :)
 
Stemmer at en positiv el-test rundt ikm kan bety graviditet, men kun en graviditetstest kan gi deg et definitivt svar ;)
 
Jeg ventet helt til ikm med å teste. Var så spent på endelig å teste at jeg i ørska på morgenen tok en EL-test istedenfor g-test. Den var da knallpositiv (teststreken var myyye sterkere enn kontrollstreken). I det jeg innså at jeg hadde tatt feil test vokste virkelig forventningene til at også g-testen skulle være positiv. Dyppet en g-test i samme urin og jammen kom det to streker der også;)
Så det er absolutt mulig det er et godt tegn på at du kan være gravid hvertfall! :) (selvom det ikke er pålitelig på samme måte som en g-test selvsagt) Lykke til imorgen :)
 
Back
Topp