Et spm

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Må bare spørre. Er det noen av dere som ikke merker når dere må tisse, nå etter fødsel? Er 6 uker siden fødsel imorra, og jeg kjenner ikke på kroppen når jeg må tisse.. sliter også med å gjøre nr 2.. det får jeg til kun 1 gang i uken, og da starter det med skikkelig magesmerter som jeg må puste meg imellom...

Så nå har jeg smerter nede i høyre side ved blæra, og litt opp i siden, pluss bortover blæra og over i venstre side.. litt redd alt kanskje ikke er som det er :/.. beklager langt innlegg

Fikk ei perfekt prinsesse 11.august 2013 <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Er det sånn at du aldri kjenner at du må på do? For her kom det gradvis, men hos meg er det straks 3 uker siden fødsel. Jeg sliter også med å gjøre nr. 2 det gjør rett og slett kjempe vondt.

Men de sier det skal gå seg til. Men kanskje du skulle tatt det opp med legen din? Det er ikke noe godt å gå sånn ihvertfall :(

• Lilleskatt 020913 •

Kjenner ikke i det hele tatt at jeg må tisse, så hvis jeg ikke tenker på det så kan jeg gå på do 2 ganger iløpet av dagen bare..

Nr 2 er kjempe vondt, og da kan jeg ha vondt i rumpa i 2 dager etterpå :/

Kjenner ikke i det hele tatt at jeg må tisse, så hvis jeg ikke tenker på det så kan jeg gå på do 2 ganger iløpet av dagen bare..

Nr 2 er kjempe vondt, og da kan jeg ha vondt i rumpa i 2 dager etterpå :/

Er litt sånn her. Blitt bedre og bedre da. Kjente det i bekkenet første uken når jeg måtte tisse. Rart...

Er litt sånn her. Blitt bedre og bedre da. Kjente det i bekkenet første uken når jeg måtte tisse. Rart...

Her virker det ikke som om det blir bedre :/ vært sånn helt siden fødsel :/.. men får ta det opp med legen når jeg skal dit på mandag :)

jeg hadde det akurat slik til uke 5.. nå er det 6 uker siden å nå begynner jeg å kjenne et men langt i fra så tidlig som jeg gjorde før fødsel. jeg har måttet hatt på kl for å huske å gå på do. . .

Hadde da sånn så du beskrive fram te ca 5 veker etter fødselen. No, 7 veker etter fødsel, e da nesten tebake te normalen :-)

Takk for svar :) er 6 uker nå, men kjenner fortsatt ingenting, og konstant vondt nederst i magen :/.. men skal heldigvis til legen imorra, så skal ta det opp da :)

Takk for svar :) er 6 uker nå, men kjenner fortsatt ingenting, og konstant vondt nederst i magen :/.. men skal heldigvis til legen imorra, så skal ta det opp da :)

Hva sa legen? ?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Må bare spørre. Er det noen av dere som ikke merker når dere må tisse, nå etter fødsel? Er 6 uker siden fødsel imorra, og jeg kjenner ikke på kroppen når jeg må tisse.. sliter også med å gjøre nr 2.. det får jeg til kun 1 gang i uken, og da starter det med skikkelig magesmerter som jeg må puste meg imellom...

Så nå har jeg smerter nede i høyre side ved blæra, og litt opp i siden, pluss bortover blæra og over i venstre side.. litt redd alt kanskje ikke er som det er :/.. beklager langt innlegg

JA, ble nesten glad for å lese at andre også har det sånn. Jeg merker ikke tissetrang nå 8 uker etter fødsel. Kan våkne om natten med vondt i magen, og kommer på at det er LENGE siden vannlatning. Hadde det ikke sånn sist. Men det er litt bedre nå en for et par uker siden.

Legen sa det var normalt de første ukene, men syntes det var rart at det fortsatt var sånn.. så fikk beskjed om å se ann 2 uker til, hvis jeg fortsatt ikke kjente at jeg måtte tisse så skulle hu sende henvisning videre

Back
Topp