Et spm

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Er det sånn at jm osv kun røsker oppi der hvis du har åpning? Eller gjør de det også hvis du er moden uten åpning? :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Jeg var moden uten åpning og det var ingen som ville røske her, må nok ha litt åpning :)

Verdens beste gull kom 5 august <3

Jeg var i dag hadde 1cm åpning og moden og forkortet livmorhals. Hun røsket som bare det. Vet jeg har blitt røsket med de andre uten å ha vert moden. Men usikker på åpningen.

Takk for svar alle sammen :) skal til jm idag, så skal spørre henne da :)

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Jm kan jo irritere litt på rappen hvis det ikke er åpent. Vet om fler det har blitt gjort på med god effekt:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Gjør de det hos kommunal jordmor? Har liksom ikke vært snakk om sånt når jeg har vært, men man må kanskje spørre?? Skal på fredag og er rimelig klar for at noe skal skje snart...:)

Gjør de det hos kommunal jordmor? Har liksom ikke vært snakk om sånt når jeg har vært, men man må kanskje spørre?? Skal på fredag og er rimelig klar for at noe skal skje snart...:)
Bare å spørre. Klart noen er mer gniene enn andre. Men verste du kan få er nei:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Bare å spørre. Klart noen er mer gniene enn andre. Men verste du kan få er nei:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Da skal jeg gjøre det.. Er lei av å gå rundt med høyt blodtrykk sånn at jeg bare må slappe av.. kjeeeder meg..:)

Min jm har aldri vært innom hufsa;) og under forrige fødsel sjekket de ikke åpning før jeg var 8cm ;) så de har ikke rotet oppi der hos meg :)

Back
Topp