Et spm til! :p

Baby1988

Glad i forumet
Hvor mye er deres små våken på dagtid?
Tøtta mi har begynt å våke veldig mye på dagtid.
Får også ofte kommentarer om hvor våken og klar ho ser ut, til å være så liten(?). Skjønner ikke helt hva dem mener med det, men men.
Når jeg har sett på jenta mi og venninna mi sin baby så har tøtta et veldig våkent blikk og er veldig nysgjerrig og ser seg rundt, i forhold til den andre babyen.
Sikkert veldig individuelt det her også som alt annet! :p Ikke vet jeg! :p

Her sover hun nesten ikke på dagtid. Hun dupper av og til, og våkner etter 10-15 min :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme som her! :)
Men ho har en dag i uka hvor ho sover veeeldig mye, som om ho "lader opp"! :p

Har små lurer på 20-30min etter hvert måltid. Og en lur på ca2t på formiddagen :-)

Sendt fra mobilen min

Her har han smådupper på dagtid, alt fra 15-30min :) Ellers er han kjempe våken og følger mye med på alt.

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Okey, ser ut som det er vanlig! :)
Syns bare det har gått så fort, ho var jo bittliten for litt siden og sov hele tiden, og nå syns jeg at ho plutselig har vokst masse og er mye våken! :)
Syns selvfølgelig at det er kjempe artig at ho er mer våken, men syns ikke tiden trenger å gå så fort! :/

Min sover mye på dagen og egentlig hele døgnet også. :o

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vesla her sover også vekdig mye både dag og natt. Helt fantastisk! :) jeg synes hun er mye lenger våken om gangen nå, men sover MYE i forhold til sin bror...

Sent from my iPhone using BV Forum

Her sover han veldig mye, men har blitt veldig våken og nysgjerrig når han først er oppe!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp