Et spm til... ang slimpropp/sæd

Tjolahopp

Elsker forumet
Uff... teit spm [&o] men er så lenge siden vi har... (jah)!

For å komme til poenget, hadde sex i går kveld - & nå kom det ut en tykk seig klump på papiret, når jeg var på do... Så det jeg lurer på, hva er konsistensen på sædrester som kommer ut dagen derpå? tykt? mer flytende? eller...? Det kan ikke være del av slimproppen?
Noen som vet noe? Har ikke tid til noe tegn enda på at noe kan nerme seg... [&:]

Sæd kan vel bli seigt og klumpete dagen derpå, litt usikker.... Men den forandrer seg vel litt den også....   Står noen "fantastiske" beskrivelser av slimpropp i enkelte tråder her.....[8|]

ja, leser beskrivelsene... og på et vis kan dette passe til beskrivelsene, tror jeg(?)! Men hvis sæd kan ramle ut som en klatt dagen derpå, så tror jeg bare det er det som har skjedd... hvis ikke - såh... er jeg redd det kan vær en del av proppen[8|] 
Jaja, får bare se hva som skjer videre![:)]

Slimproppen skal jo komme......  Kan jo håpe på at tng starter...  Selv om det kan ta uker...
  Selv prøver jeg å fordøye at jeg har alt fra 1 dag til 4 uker igjen... Og jeg har ikke merket noe til noe slimpropp......  [:'(]

nei, jeg har ikke tid til noe fødsel nå!! kjemperedd det skal skje...er midt i oppussing/flytting... mangler en baby som kan ligge rett vei i magen, masse handling til ungen og massemye til leiligheten vi skal leie... *grøss* Har ikke engang vaskemaskin!! [&:]
Time will show... har ikke så mye jeg skulle sagt hvis ting vil skje, hehe, får bare følge med på det ungen og kroppen bestemmer [:)]

Jeg mener bestemt at sæd blir mer flytende jo lenger den ligger "der inne". Når jeg nå skriver dette, vet du nok hva dette var.... [:)]

Enig med deg steinbukk73. Jeg har sovnet en del ganger etter sex med min kjære og når jeg går på toalettet om morningen da, renner det greit ut[;)]
For å si det sånn..

hm... da vet jeg ikke hva jeg skal tro!? Ble litt småstresset fordi jeg også har hatt en god del mer kynnere i går/i dag, men regner ikke med at det skal bety noe. HVIS det kulle være en del av noe slimpropp så trenger det jo aldeles ikke bety at noe kommer til å skje på lenge??
Føler ikke på meg at det er noe på gang liksom! har goood tid jeg! [:)]

Ring fødeavdelingen da vel! Min jordmor sier jeg skal ringe med en gang jeg lurer på noe... !! [;)]

Jeg synes det høres ut som sæd, men jeg vet jo ikke hvordan en slimpropp ser ut siden jeg ikke har født før [8|]

Back
Topp