Et spm. om silikon

AdelinaBambina*

Elsker forumet
Jeg har bestemt meg for å ta silikon, og ikke amme de neste ungene jeg får.
Man får jo såklart melk i puppene som strekker huden da også, selvom man har silikon.
Men det jeg lurer på, går det ann å gjøre noe slik at det ikke kommer melk i det hele tatt når eg blir gravid neste gang?
Har spurt mange om dette, noen som har silikon også, ingen har kommet med et skikkelig svar..

Ville vært litt drit å bruke masse penger på å fikse puppene og at de blir 'ødelagt' igjen..

[:)]

Nei, er ikke silikon og fantastiske pupper som er grunnen til at jeg har bestemt meg for å ikke amme! jesus[8|]...

Det er jo ikke bare ammingen som ødelegger puppene da, men svangerskapet og alle hormonene....
Nå har du ikke spurt om min mening, men du får den likevel- om det er grunnen for å ikke ville amme barna, syns jeg du skal vente med opersjon til du er ferdig med å få unger....

Ikke det som er grunnen nei, føler heller ikke for å forsvare at jeg vil ta silikon, simple as that[:)]

har silikon og eg sga amma!

Tar glatt å operere meg om igjen i stedet for å gå glipp av ammingen.

Va ikkje svar på spørsmålet ditt, men måtte bare sei det.

ORIGINAL: januar_baby

Uten om å være 100% sikker, så trur jeg du kan få noen piller hos legen din som gjør at du ikke produserer melk

ja det kan du

ORIGINAL: Fru Lotten

Det er jo ikke bare ammingen som ødelegger puppene da, men svangerskapet og alle hormonene....
Nå har du ikke spurt om min mening, men du får den likevel- om det er grunnen for å ikke ville amme barna, syns jeg du skal vente med opersjon til du er ferdig med å få unger....

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

ORIGINAL: januar_baby

Uten om å være 100% sikker, så trur jeg du kan få noen piller hos legen din som gjør at du ikke produserer melk

ja det kan du

Virker jo lettvint[:)]

har silikon og ville IKKE amme. (er ikke pga silikonen jeg ikke vil amme,ville ikke amme førstemann heller og da hadde jeg ikke silion[;)]) du kan få resept på tabeletter som tar bort melka[:)]

Jeg har silikon og ammet ikke fordi jeg mistet melken på sykehuset (Daniel lå på nyfødt og vi på barsel så det gikk ikke)
Men, jeg ser grei forskjell på de før graviditeten og nå likevel. Har plutselig fått mer hud til overs, så jeg vil fylle etter..

ORIGINAL: Niiiitah87

har silikon og eg sga amma!

Tar glatt å operere meg om igjen i stedet for å gå glipp av ammingen.

Va ikkje svar på spørsmålet ditt, men måtte bare sei det.

Sign.

ORIGINAL: LøveFisk i spionklær

Selv om du ikke har melk, vil ikke puppene forandre seg i svangerskap uansett? Bare lurer.. Tror kanskje jeg hadde ventet, men skjønner det er annerledes når du er alenemor foreløpig da (ikke noe vondt ment)

Hehe skjønner den, og ja[8D] Ikke bare det, men jeg er 20 år også, så det betyr nok litt mer for meg enn om jeg hadde vært 50[:)]

Back
Topp