Et spm ang gratis prøver

Rappo

Forumet er livet
Er det bare til førstegangs? Hva kan vi andre få?[8D] Virker som om veldig mye bare er til førstegangs jo..

sa noen GRATIS!! gratis prøver av hva? hehe[8D]

Men, tror en del av de bare er for førstegangs..

Jeg leste da på den apotekpakka eller noe sånn at man skal kunne få den flere ganger, bare ta kontakt så sletter de den først, mener jeg?

fra siden til babybox (apotek/pampers-greia)
  • Når jeg prøver å registrere meg, får jeg vite at jeg allerede er registrert. Jeg har barn fra før og har derfor registrert meg og mottatt BabyBox tidligere.
    Send en mail til oss på info@babybox.no så vi kan fjerne deg fra databasen då du kan registrere deg igjen.

Trodde de var for alle jeg...?

Jeg skal ihvertfall bestille alle... Får jeg avslag for at jeg har et barn fra før, så er det greit... [:)]
Bleiebøtte på Barnas Hus får man også gratis forresten![8D]

Rimi sin er åpenbart bare for førstegangs.
Spørs om ikke mannen må bestille da denne gangen, rimi sin er jo den beste!

Ikke noe jeg kommer til å savne der uansett tror jeg, vet hva jeg vil ha [8D] Er ganske kresen på pleieprodukter og slikt.

Ligger en oversikt over noen gratis pakker på Februarsnuppenes viktigste tråder [:)][:)]

Jeg bestilte alle disse gratis pakkene forrige gang, og da var jeg tredjegangsfødene..! Bestiller de denne gangen også...ser ikke helt problemet jeg. Er jo markedsføring for de som gir ut pakkene..[8|]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Ikke noe jeg kommer til å savne der uansett tror jeg, vet hva jeg vil ha [8D] Er ganske kresen på pleieprodukter og slikt.

Det er forsåvidt jeg også, men noe av det er ok. Særlig rimi sin, som i alle fall sist hadde flere ting vi brukte, inkl ei flaske (ingen vareprøver her, hele størrelser) tran.

Men "drivkraften" i disse pakkene er stort sett bleiene da... og DE rører jeg ikke. (Men ga dem bort til papirbleiebrukende slektninger...)

når kan man bestille disse pakkene?

Du kan stort sett bestille dem allerede, men får ikke hente dem før det nærmer seg termin, hvor mye varierer mellom de ulike.

Back
Topp