Et spørsmål..

Siv27

Forelsket i forumet
Noen av dere som har hatt brun utflod etter at dere ble gravide?
Har hatt litt av det i dag..:(

Nei men vennina mi hadde det og hu er ca 6mnd på veg no[:)] Så det er nok vanleg.

jepp.. har hatt det.. hadde det på torsdag forrige uke når jeg var på do, og onsdag denne uken..
legen sa at det er ikke så farlig.. kan komme av sex i svangerskapet osv..

også sa han at det var ingenting som skulle til for at det kunne blø litt..

kunne for all del være rester også sa han..

skulle ikke bekymre oss før det kom friskt blod og skikkelige mage smerter sa han..

men selvfølgelig blir vi bekymret.. du kan si at du vil ha tidlig ul for å ikke bekymre deg sånn, det skal jeg [:)]

I mitt forrige svangerskap hadde jeg det et par dager ikke lenge etter jeg fant ut jeg var gravid.
Var ikke noe å bekymre seg for!

Jeg hadde det i forrige svangerskap rundt uke 12 og gikk ikke til legen for det. Det er helt normalt, vanligvis er det bare pga hormoner.

Oki.. Blir litt ekstra nervøs for ting og tang når man har mista før...:S
Var slik det startet da jeg mistet forrige gang.. Men det har gått over nå.. Så da satser vi på at det ikke kommer tilbake igjen[:)]

Får ringe til legen på mandag:)

vet nå ikke helt det der med friskt blo jeg spotta bare litt brun utflod da jeg mista forje gang, kom liksom alderi noe friskt blod før fostere og alt kom ut.....
men det kan vel kanskje variere fra perosn til person? så jeg håper virkelig ikke jeg får brun utflo for da trur jeg jeg hadde fått panikk for da vet jeg ossen det ender denne gangen også....

Kommer fortsatt litt lyse brun utflod når jeg har vært på do.. Men har ingen smerter i magen, og heldigvis ikke noe blod.. Har tittet litt rundt på nettet, og har sett at der er mange som har det samme som meg, men som fortsatt er gravide[:D]
I morgen eller onsdag får jeg ringe til legen.. Høre hva han sier...

Back
Topp