et spørsmål?

Venter nr 4

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
hvor stor er sjangsen for 2 sa rett etter hverandre, mistet nemelig en i februar 09 og er jo gravid igjen nå, men denne gangen har jeg ikke sliti med mage smerter og blødning, men er det stor sjangs for at ting kan gå galt igjen?

jeg aner ikke men slenger meg på denne tråden for jeg mistet selv i feb09 så håper at spira sitter denne gangen..
har hatt litt mensen smerter og kvalme og det hadde jeg ikke sist gang.. bare ømme pupper(som jeg også har nå)

så lurer på det samme [;)]

Da er vi 3, lurer på det samme....mistet i jan09 jeg... Har bare symptomer til ømme bryster, bittelitt kvalme... Skulle nesten ønske jeg hadde mer symptomer slik at det hadde føltes litt mer virkelig...*bank i bordet*  Hehe!

vi får krysse fingra vi da og håpe alt går bra denne gangen.... men jeg ahr også hørt at førstegangs gravide ofte mister den første og at det går bra andre gang, men vil liksom høre litt hva handre har i erfaring og hva andre folk har hørt da....

men vi får krysse fingrene og håpe alt går bra denne gangen:) ønsker dere virkelig lykketil.... kaster ut litt magisk pulver som gjør så spira sitter i 9 mnd :)

mamma mista den første og etter det fødte hun 4 velskapte babyer [;)]
ett lite håp i hverdagen [:)] tror at det skal gå bra den andre gangen.. men så er det jo en del som har mistet flere enn 1.

hmm.. suger til meg litt magisk støv [;)] håper spiren blir det ut svangerskapet [:)]

håper virkelig spiren min sitter denne gangen. er jo et posetivt tegn da å høre. samboern ahr jo en unge fra tidligere forhold også, og han ønsker seg virkelig denne og jeg ønsker meg virkelig et barn selv også, så vil at alt skal gå bra:)

*suger også til meg litt magisk støv*

Kjenner at denne gangen måååå spiren sitte!:)

Lykke til dere andre og, krysser fingrene for alle:)

Back
Topp