x1xangelica Elsker forumet 7 Feb 2007 #1 Sikkert veldig teit, men men... Hvordan trykker dere de dies som er flere deler? For eksempel disse!
M Mibah Forumet er livet 7 Feb 2007 #2 flere farger mener du? Trykker i hver farge, eller fargelegger dersom det bare er litt som skal være annen farge.
flere farger mener du? Trykker i hver farge, eller fargelegger dersom det bare er litt som skal være annen farge.
Lillemumma*KL Forumet er livet 7 Feb 2007 #3 den diesen der feks får du de bare ensfarget! bildet lyver=)
x1xangelica Elsker forumet 7 Feb 2007 #4 ORIGINAL: Lillemumma*Kasper den diesen der feks får du de bare ensfarget! bildet lyver=) Var det jeg trodde også, men det var ei jeg kjenner som sa de skulle være flerfarget.. Så for meg den jobben jeg [&:] Men da er det greit.. De 2 steps diesene er det jo ingen sak å få laget ekstra delene på [:)]
ORIGINAL: Lillemumma*Kasper den diesen der feks får du de bare ensfarget! bildet lyver=) Var det jeg trodde også, men det var ei jeg kjenner som sa de skulle være flerfarget.. Så for meg den jobben jeg [&:] Men da er det greit.. De 2 steps diesene er det jo ingen sak å få laget ekstra delene på [:)]