Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei[:)] Leser dere for babyen deres? I så fall, hva leser dere? Jeg leser Brødrene Løvehjerte for babyen min[;)] Det er så koselig, jeg kan kjenne at sparkingen forandrer seg når jeg leser[;)]
Nei det gjør ikke jeg. Er min mann som står for lesingen til han som vi har i dag og [;)]
Sliter med skrive og lesevansker så da klarer jeg ikke å lese høyt [&:]
Ingen lesing nei, men når den nyeste Harry Potter boka kommer blir det høyt lesning[:D] Jeg elsker Harry Potter og samboern hater å lese.. Så da må jeg lese til han!
Jeg leser heller ikke direkte for babyen, men jeg leser jo for Karoline ca hver dag. Men jeg synger hele tiden, og det synes jeg er viktigere (har veldig lyst på musikalske unger.. [:)])
Vi synger nok ikke så mye, men hver kveld spiller vi en melodi fra en sånn trekk- opp and. Så den har duret hver eneste kveld i 20 uker eller noe sånt nå.. begynner å bli en smule lei [:)]
Men vi innbiler oss at babyen i magen liker den da.. Kjenner igjen noe trygt og godt liksom [:)]
Også er den vordende pappa veldig flink til å snakke til magen. Og erte litt med å trykke tilbake når hun sparker og sånn [:D]