Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurte på når det er normalt å legge på seg og få mage. Dette er første gang jeg er gravid.
Har hatt kjempematlyst de siste ukene, og ser idag at jeg har lagt på meg 3 kilo..
noen begynner tidlig å legge på seg....mens andre senere.... veldig forskjellig... men er nok veldig lurt å tenke seg om.... jeg la på meg 25 kg sist... *SKREKK* har klart å gå ned til sammen nesten 40 kg... så det skalikke skje igjenn nei... men men... er jo ikke så lett å styre,men skal gjøre mitt beste... gå turer å spise sunt, har jeg veldig lyst på noe digg, skal jeg prøve å spise frukt eller grønsaker....
jeg har fått dilla på melon...mmm... sist hadde jeg dilla på ostekake....[;)][:D] lite stas å slanke den vekk etterpå... var ikke verdt det... hehe.... sååå god var den ikke....[:)] ikke i ettertid iallefall...
ok, skal se om jeg finne det skjemaet jeg, nå vil jeg bare lære og finne ut av alt som har med graviditeten å gjøre :) spennende tid fremover, gleder meg veldig, og håper alt går fint! Klem [;)]
Husk å spise regelmessige måltider samt mellom måltider og drikk masse vann da blir man ikke så sulten på noe godt innimellom maten. Puss tennene mellom hvert måltid, matrester i munnen kan faktisk gjøre oss sultne(gravid eller ei).
Frukt er jo ikke det verste man kan få dilla på, verre om det hadde vært sjokolade [;)]
Jeg må prøve å følge mine egne råd i hvert fall he he.
Jeg la på meg veldig ye veldig fort i det første svangerskapet mitt... Endte på 35 kg +++ og har enda ikke klart å gå ned alt... Så her skal jeg hvertfall jobbe hardt for å ikke gå opp så mye..