Et spørsmål til dere ;)

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Jeg har ei jente som er 2 Mnd den 19 des hun sover veldig mye syns jeg men er d normalt ? I går la jeg henne rundt halv 9 å våkna for mat 05.55 sovna igjen etter mat å våkna igjen 08.55

De begynner vel å få de flotte søvnmønstrene ;) storesøster var 3 mnd da hun sov natta over

Last edited:
Høres fantastisk ut! Så lenge hun går fint opp i vekt er det bare fint at hun sover mye på natta :) Og det er helt normalt. Skulle ønske min baby sov sånn som din ; p

De begynner nå å komme inn i et lengre søvnmønster ;) minsten her er 2 mnd 14 des, og har hatt flere netter hvor han har sovet i 6-9 timer, for så å sove 3-4 timer til.. inatt slo han rekorden og sov i hele 10 timer før han våknet:D

☆★hilsen meg★☆

Her sovner Olivia for natta mellom 19-20, våkner for mat mellom 2-4 en gang og det er morgen kl 06.00 ca.
På dagtid er hun som oftest våken, med korte lurer innimellom (5-15min). Hun kan sove lengre om vi triller tur, men våkner så snart vogna stopper eller vi kommer inn i varmen.
Mener det er ganske normalt ja :)

Så da høres det helt normalt ut da ;) er jo veldig godt at hu Sover så lenge da for jeg rekker jo å bli såå uthvilt ;) men sover babyene deres mye på dagen oxo?

Så da høres det helt normalt ut da ;) er jo veldig godt at hu Sover så lenge da for jeg rekker jo å bli såå uthvilt ;) men sover babyene deres mye på dagen oxo?

Hehe, NYYYT det. Mi har begynt å sove ekstremt mye nå hu og. Masse på dagtid i tillegg til 12-14 timer på natta. (våken for mat da)

nyt det ja :-) her sover mi stort sett 2-3t i slengen hender hun slår til med opptil 5t, men det er sjeldent. og i tillegg må hun sove inntil meg nesten hver natt...

Back
Topp