Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg ser at det er en god del her Inne som har mistet I uke 22.....
Jeg bare lurer på om er det noen grunn til at såh mange mister akkurat den uken, Eller er det bare tilfeldig?????
Blir joh litt Bekymret.....
Jeg er blant de som har mistet da,men jeg tror nok at med de fleste gravide går det bra med når de har passert 12 uker.Det er som regel en "feil" med mor el barn(vanligst mor sa legen min) hvis de mister senere i svsk.Prøv å ikke tenk så mye på det du,det går nok bra med deg og babyen din[;)]
Det er jo veldig sjelden at det skjer senere i svangerskapet da. Synes du skal bare slappe av og ikke tenke så mye på det, men forstår jo hva du føler, man blir jo så bekymret for alt mulig når det bor en liten knøtt i magen. [;)]
sjansen for at at det skjer noe galt etter uke 12 er under 3 prosent. når det er sagt så svarte jordmor følgende da jeg spurte på ultralyd om det var noe jeg kunne gjøre for å unngå at det går galt nå: "hold deg unna røyk, alkohol og medisiner"