Et spørsmål om magesmerter(Ligner menssmerter)

closetta

Flørter med forumet
Dette er mitt andre svangerskap hvor første svangerskap gikk veldig fint uten problemer,men denne gang er jeg plaget med mye menslignende smerter og er henvist videre til Ul for sjekk.. Er det noe flere som har opplevd lignende som har fått svar på hvorfor kroppen jobber sånn?
Fastlegen min er igrunnen ikke bekymret,men jeg har jo selv en liten svart sky over meg og jeg gleder meg stort til å få bekreftet at alt er ok og krysser fingrene for det XX :)

Idag fikk vi hilse på magetrollet som var frisk og det så ut til at den storkoste seg i magen! Puh! Terminen min er det samme som beregnet,6 Oktober :) :)

Grunnen til alle magevondtene var visstnok at livmoren er skviset så høyt opp i magen(Ikke uvanlig eller farlig) Men plagsomt for meg :(
OG det ser ut til at det kan bli ei lita jente :D :D Men ingenting er sikkert da,men blir det jente er det en bonus i livet for vi har gutt fra før! 
Jeg er bare evig takknemlig for at alt er bra :) :) SUPER LETTA!!

er ofte festesmerter som kan forveksles for menssmerter:)
Er sikkert i orden;)

Takk for svar :)
Festesmerter hadde jeg med første så dette er noe annet,dette kjennes ut som rier faktisk og varer i ett par timer hver dag og det er så vondt at jeg sitter fast på doen til det er over...

Derfor lurte jeg på om noen har opplevd lignende eller har det på samme måte. For min del så har dette pågått i snart 5 uker!! ;( 

Det kan også skyldes UVI, det kan noen ganger gi slike smerter som du beskriver...

Jeg var hos legen i går å sjekket om det var Uvi og det var det ikke. 
Derfor er jeg henvist videre... Måtte bare lufte et spørsmål her om noen har det på samme måte ;)

Det hørtes ikke godt ut!! Håper du får svar på hva det kan være fort.
Det har ikke noe med fordøyelsen å gjøre? 

Jeg håpte det var fordøyelsen,men det ser ikke slikt ut. Disse smertene går rundt hele magen og sitter både i rygg og mage som skikkelig menssmerter... Minner meg om noe som skjedde for 4 år siden,men da fikk jeg en nydelig sønn etter ett fullgått svangerskap ;) MEN som sagt mente legen på at det ikke var noen grunn til bekymring... Så jeg prøver å høre på henne! Jeg bare håper det ikke skal være slik resten av svangerskapet... Jeg hadde ekstremt mye vonde kynnere fra uke 18 med forrige men det er nok litt tidelig med det nå-tror jeg! 

OPPDATERING FRA UL :) :)

Så flotte nyheter  Gratulerer med kanskje jente, hehe ;)

Hurra for gode nyheter:-):-) når man vet at alt er bra, får man heller tåle litt ubehag. håper det går seg til utover i svangerskapet:-)

Back
Topp