et spørsmål...litt lang

sirimor_til2

Forelsket i forumet
vet ikke helt hvordan jeg skal begyne,men har et litt personlig/ekkelt spørsmål(sorry),men det jeg lurte på om det var fler her som hadde/har veldig(og da mener jeg veeeelllldig) uren hud(kviser,nupper og hudormer)...er sinnsykt plaget av det selv og vet ikke hva jeg skal gjøre...har prøvd åå vaske meg hver dag,men uten at det hjelper!!elt dette har skjedd nå da..under graviditeten!!ellers har jeg aldri hatt en kvise på hele meg!!noen som er i samme båt eller har været som har noen gode råd og tips til meg...hjelp!!!!føler meg skikkelig møkkete[:(][:(]og ekkel[:(][&:][:(]sorry at denne blei litt ekkel asså;men det er her jeg tør spørre...hehe[:D][8|]

oki,så det er ikke bare møkk lissom...kan jo sikkert dusje morgen,middag og kveld jeg for at jeg skal føle meg litt rein lissom...slitsomt det her asså..hehe[:)][:D]

er i samme båt som deg... huden har sett finere ut... [:@][:@]

ORIGINAL: litlå

er i samme båt som deg... huden har sett finere ut... [:@][:@]
godt å høre...får du gjort noe med det??UFFFFFFF[:@][&:][:@][:(]

da må jeg nesten høre med legen min asså...føler meg ikke bra når jeg ser sånn ut lissom...heh[8D]men takk for tipset asså[:)][:D]

Det er ganske vanlig å få mer uren hud i svangerskapet enn ellers, og det har i utgangspunktet ingenting med hygiene å gjøre (selv om det kan hjelpe for noen med diverse renseprodukter - snakk evt. med legen). Det er alle hormonene som gjør det, akkurat som når man er tenåring [;)]

Faktisk blitt bedre.
Prøv å ikke bruke streke rense produkter og sånn.
Å ikke vask huden for ofte.
Kaldt vann morgen og kveld hender det hjelper hertfall.
Var skikkelig ille før nemlig.
Ikke bruk kremer som tørker ut huden, kan være fristenede hvis huden er fet.
Men mange reagerer på det å gjør det ennå værre

Har fått noen kviser jeg også. Tror det er helt normalt[:@]

Back
Topp