et spørsmål her??

sherita

Forelsket i forumet
I følge legen min er jeg ni uker på vei nå på torsadg som kommer, i når jeg la inn termindato her på bv så sier den jeg er 11 uker på vei!!!!  hva er riktig??!

Husker ikke dette fra forige gang jeg:)

Er foresten ny her inne; Jente 24, fra karmøy!  Har en gutt fra før av på tre år.
Har samboer og hund. så vet dere litt om meg...:)  spør viss dere lurer på noe:)

Gratulerer :) Hva regnet du ut fra da? Første dag i siste mens? Hvilken dato var det, og har du lange sykluser? Min begynte 31.12, syklus på ca 30 dager = 10+2 (stemte med ul)..

Slet med å legge inn datoer og sånn selv, så endte opp med å endre termindatoene helt til antall uker og dager stemte med det jeg fikk beskjed om at jeg var på vei :p
Må nesten bare trykke og prøve seg fram tror jeg hehe

Velkommen hit da :)

Jeg er 26 og venter nr 2 :)

Velkommen

Så kjekt å se andre og fra karmøy her inne :-)
Kan eg spør kor fra karmøy du e? Forveten eg:p

eg rekna ut i fra første dag i siste mens og en syklus på 28...  legen mente 9 uker men bv mener 11...  husker fra siste svangerskap at legen og jordmor regner forskjellig... legen regner alder på foster mens jordmor regner antal uker gravid:)  men husker ikkje kass av metodane eg forholdt meg t me forige mann!!!  trur eg går for bv sin da, for då e eg 12 uker i morgen:) 

Eg e foresten i fra ¨åkra....   du da?

eg e i fra sevland, men bur i kopervik :-)

Back
Topp