et spørsmål ang bajs.....

Gullungene 07 og 09

Forelsket i forumet
altså, Lucas har akkurat fått 3 tenner igjeneom samtidig oppe... og en 4. som er blitt synelig.. Noen av deres som har reagert med anderledes bajs? Diare aktig, men med lys, nesten grå farge???  Det hadde næmlig lucas en solid bleie med i går, og en i dg tidlig... Er ikke diare siden han ikke har hatt fler bleier, men er uanset ikke en normal farge liksom.... Vært borti lignende???

Jeg husker at sønnen min fikk kornete, diarè lignenede avføring da han fikk tenner. Så tror nok det er normalt[;)]

ORIGINAL: *Lykkelig mamma*

Jeg husker at sønnen min fikk kornete, diarè lignenede avføring da han fikk tenner. Så tror nok det er normalt[;)]

ja, d hadde han med de første tenna nede... Men ikke grå liksom [8|] synes d var så rart

Heilt normalt [:)]. Malina og har/hadde det på enkelte tenner.

Ja, det er vist helt vanlig. Mange får løs mage i forbilndelse med tannfrembrudd. Hørt om mange som får grønn bæsj.

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Ja, det er vist helt vanlig. Mange får løs mage i forbilndelse med tannfrembrudd. Hørt om mange som får grønn bæsj.

ja, har vært borti den type bæsj med de andre tenna.. hehe.. Men hadde aldri sett den fargen før.... [8D]

Back
Topp