Et snev av kveldskolikk?!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Huff i dag skrek Malin utrøstelig igjen. Det varer ikke så lenge ca en time + -, men det er alltid om kvelden det begynner. Hun har kansje et snev av kolikk. Jeg tror ikke hun har vondt, men tror heller det er psykisk. Noen babyer har vanskeligheter med å tilpasse seg livet utenfor livmoren. GLEEEEEDER med til hun er over 3 mnd, da forsvinner det på de aller fleste. Gleder meg til å kunne sitte å kose med henne også på kvelden. I morgen skal jeg prøve med sukkervann tvi, tvi!!

snuppa mi er akkurat likdan, men hun holdt på i 3 timer hver kveld, det holder heldigvis på å gi seg litt nå,men nå har hun begynnt å tulle så på dagtid, vil ikke sove,vil ikke vil ikke vil ikke[:@] hun får panikk når hun merker hun sovner..[:'(]

Ja jeg har også trodd at det er fordi hun er trøtt.. Hun er kansje d, men hun skriker plutselig helt hysterisk og stresser og kaver. Det må være noe annet også... Jeg har prøvd å legge henne i senga, men da skriker hun bare enda mer.. Hun roer seg rundt 21.00 tiden og det er da vi har begynt å legge henne, før la vi henne ca 22.00 Sover uten et pip hele natten og er blid som ei sol om morgenen og dagen. Merkelige greier...[8|]

ORIGINAL: siri01

snuppa mi er akkurat likdan, men hun holdt på i 3 timer hver kveld, det holder heldigvis på å gi seg litt nå,men nå har hun begynnt å tulle så på dagtid, vil ikke sove,vil ikke vil ikke vil ikke[:@] hun får panikk når hun merker hun sovner..[:'(]
Huff.. De er så rare av og til. Kan de ikke bare slappe av litt.. Malin blir skikkelig kavete viss hun ikke får sove på dagen, men skriker heldighvis ikke masse da. Hun er lett å roe på dagen. Trilletur og frisk luft er som regel go sovemedisin.

Ja smilene og pludringen er helt fantastiske!!! Malin er så glad i å "snakke", jeg hermer etter lydene hennes så "snakker" vi slik til hverandre. Hun lager en sån spesiell sjønn lyd når hun vil komunisere smelt, smelt!!  Vi må nok bare finne oss i litt skriking ja..

Back
Topp