Et snev av alvor på den svevende sky

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Sannsynligheten er der for at noen av oss mister.. Det er noe jeg denne gangen ikke har lyst å fokusere på.. Denne gangen skal jeg glede meg over graviditeten, for denne gangen skal det gå bra. Stresset som frykten for å miste fører med seg, tror jeg ikke er bra for hverken mor eller foster.

Knip igjen, vi skal beholde alle sammen her inne!! <3

Selv må jeg kjenne på puppene inni mellom bare for å kjenne at de er ømme fortsatt:p kan ikke fatte at jeg er gravid!!!!!! Hurraaaa!!!

"Juni 2014, førstegangs gravid"

Sannsynligheten er der for at noen av oss mister.. Det er noe jeg denne gangen ikke har lyst å fokusere på.. Denne gangen skal jeg glede meg over graviditeten, for denne gangen skal det gå bra. Stresset som frykten for å miste fører med seg, tror jeg ikke er bra for hverken mor eller foster.

Knip igjen, vi skal beholde alle sammen her inne!! <3

Selv må jeg kjenne på puppene inni mellom bare for å kjenne at de er ømme fortsatt:p kan ikke fatte at jeg er gravid!!!!!! Hurraaaa!!!

"Juni 2014, førstegangs gravid"
Her skal vi beholde alle mann!

Du har sikkert rett angående stresset, Mylva. Jeg forsøker å roe litt ned etter helga nå. Men skal innrømme at jeg har noen intense timer med frykt og stress bak meg.

Vi må nyte graviditeten nå. Jeg leste et sted her på forumet at om man mister er dette de eneste dagene/ukene/månedene man har med akkurat dette embryoet eller fosteret, så man må nyte det.

Men når alt det er sagt, vi skal jo ikke miste! Og sjansen for det minker for hver dag som går.

Lykke til alle sammen! :)

Back
Topp