Et skjønt lite tips fra meg =)

Bruker82sa

Andre møte med forumet
Jeg har akkurat fått kjøpt meg verdens nydeligste babystrikkebukse eller hva man kaller det. Jeg vurderte en stund å dra til nyfødtfotografering. Nå har vi fått en vi kjenner til å ta bildene og jeg trengte litt "props" som det kalles for å fotografere lillemann.

Har lett rundt omkring på nettet og kom over denne her:

http://katrinesfoto.blogspot.no/2011/08/en-st-liten-sak-som-du-kan-bestille.html

Har nå fått den i posten og den er helt skjønn! <3 Hva synes dere? Fin? =))

Noen som har andre tips til hva man kan bruke på en nyfødtfotografering? Har sett at mange har sånne skjønne luer og slikt også. Er så utålmodig. Klarer ikke vente på at lillemann skal komme i armene mine. SUKK! <3 <3 <3
 
Utrolig søt da :)

tenkte å ta litt sånne nyfødtbilder selv jeg, så har skaffet et trau, en fin kurv og div tøy for å legge oppi... Håper det blir bra!! Har skikkelig lyst på noen fine "hårbånd" også, men det er noe av det værste samboern vet, så blir nok ikke noe av det desverre...
 
Har litt lyst til å tanyfødtbilder jeg også.. Men er liksom ikke like ivrig som med første.. Men føler det blir urettferdig overfor lillesøster at vi har store bilder på lerret av storesøster og ikke av henne:p
 
Hehe! ser den. Men utrolig gøy for barna å ha, pluss at det er spesielt når det har gått en tid, at barna faktisk vokser. Hehe! Synes det er sååå rart å se bilder av barna som er nyfødt for de har da ALDRI vært så små!
Men det er helt sant! Første ungen er bare helt spesielt. Alt, og da mener jeg ALT er jo så fascinerende. Kunne jo nesten ikke sove på natta i tilfelle man gikk glipp av noe husker jeg. Hadde aldri forutsett på forhånd at jeg kom til å bli sånn. Har roet meg nå altså. Hihi
 
Hehe! ser den. Men utrolig gøy for barna å ha, pluss at det er spesielt når det har gått en tid, at barna faktisk vokser. Hehe! Synes det er sååå rart å se bilder av barna som er nyfødt for de har da ALDRI vært så små!
Men det er helt sant! Første ungen er bare helt spesielt. Alt, og da mener jeg ALT er jo så fascinerende. Kunne jo nesten ikke sove på natta i tilfelle man gikk glipp av noe husker jeg. Hadde aldri forutsett på forhånd at jeg kom til å bli sånn. Har roet meg nå altså. Hihi
Helt klart.. Vi tok bilder av Dani da hun var fire mnd og 1 år og fire mnd, men så flyttet vi, og da ble det ikke flere.. Veit om en del som fotograferer billig og er flinke her vi bor nå, så det er nok alltids en mulighet for at det blir bilder, kan jo være det føles mer stas når bare ungen kommer;) Akkurat nå er det ikke foto jeg tenker mest på.. Går liksom i forberedelser til fødsel og barseltid;)

Sove på natta har jeg aldri hatt noe problem med, heldigvis, og ungen har sovet natten gjennom fra hun var to uker, så det var ikke noe å gå glipp av likevel;) Men var nok hakket mer stresset da enn jeg ser for meg at jeg kommer til å bli nå:p
 
Godt du klarer å stresse ned og sove godt om natta =) Lykke til! Ikke lenge igjen nå <3
Ja, det er deilig å ikke ha problemer med å sovne:) Har hatt det i perioder, men stort sett sover jeg veldiig godt, og det merker jeg er gull verdt i en travel hverdag! Tusen takk for det! Det blir kjempespennende! Når har du termin?:)
 
Slutten av april på meg så enda litt rugetid =)
Såpass, ja.. Men det går fort nok i massevis;-) Fatter ikke at det er 8 mnd siden jeg fant ut at jeg var gravid.. Det har gått utrolig fort;-) Særlig nå på slutten:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er så enig, har egentlig gått kjempefort! Men den buksetrusedingsen var bare nydelig :) Sukk! Må enten strikke en slik, eller bestille selv... Tenketenke
 
Er så enig, har egentlig gått kjempefort! Men den buksetrusedingsen var bare nydelig :) Sukk! Må enten strikke en slik, eller bestille selv... Tenketenke

Hm, kan jo ikke være så vanskelig å strikke en sånn en :)
 
Så flinke dere er:) Er så lei av strikking nå at jeg orker ikke tenke tanken engang:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Så flinke dere er:) Er så lei av strikking nå at jeg orker ikke tenke tanken engang:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe er rimelig lei selv, men denne så ut til å gå relativt fort, og så er det jo hekling så litt annerledes for fingrene :) men plutselig ender jeg opp med å bestille heller hehe var jo bare nydelig!
 
Hehe er rimelig lei selv, men denne så ut til å gå relativt fort, og så er det jo hekling så litt annerledes for fingrene :) men plutselig ender jeg opp med å bestille heller hehe var jo bare nydelig!
Hihi:) Lærte meg å hekle litt i høst og skulle lage vognteppe.. Tror det ble 5-6 bestemorruter før jeg la det bort og lysten på håndarbeid har ikke kommet tilbake etterpå:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hehe, dere er flinke. Har gitt opp hele heklinga uten å kunne det, jeg. Klarer luftmasker, kjedemasker og fastmasker men så fort det kommer staver med i bildet faller jeg ut. :p
Strikke klær, null problem. Hekle en gryteklut? Never. :p

BVforum via HTC
 
Hehe, dere er flinke. Har gitt opp hele heklinga uten å kunne det, jeg. Klarer luftmasker, kjedemasker og fastmasker men så fort det kommer staver med i bildet faller jeg ut. :p
Strikke klær, null problem. Hekle en gryteklut? Never. :p

BVforum via HTC
Har det litt sånn jeg også:p Kan bare hekle bestemorruter:p Men strikking går stort sett veldig greit:) Bare hater montering og å sy i trådene etterpå, men det hender jeg får lurt mamma til å gjøre det for meg;) Jeg er ingen fan av pirkearbeid;)
 
Back
Topp