ElisabethJohanne
Forelsket i forumet
Hvorfor må det alltid være noe, noe som jeg må henge meg opp i!! Jeg har jo fått meg den mest fantastiske mannen som jeg noengang kunne ønsket meg, og likevel er det noe som plager meg.
Vi traff hverandre første gang på 1. nyttårsdag. Jeg falt for ham der og da.
Jeg var fremdeles gift og det ble ikke noe mer mellom oss før jeg gikk fra mannen min i beg. på mars (det er det beste jeg noen gang har gjort for meg selv).
I juni fant jeg ut at jeg var blitt gravid. Vi ble begge overlykkelige.
Det som plager meg er at jeg sier at jeg elsker ham (og det gjør jeg virkelig!) og får bare "mm" tilbake. Han sier at han er glad i meg, men for meg så er ikke det nok..
Jeg vil bli elsket, jeg levde sammen med xmannen min i mange år hvor det ikke var nok kjærlighet og jeg orker ikke gjøre det igjen.
Jeg er redd alt har gått for fort og at grunnen til at han er sammen med meg er babyen.
Jeg orker ikke bli såret..
Tør ikke spørre ham..
Hva skal jeg gjøre??
Elisabeth
Vi traff hverandre første gang på 1. nyttårsdag. Jeg falt for ham der og da.
Jeg var fremdeles gift og det ble ikke noe mer mellom oss før jeg gikk fra mannen min i beg. på mars (det er det beste jeg noen gang har gjort for meg selv).
I juni fant jeg ut at jeg var blitt gravid. Vi ble begge overlykkelige.
Det som plager meg er at jeg sier at jeg elsker ham (og det gjør jeg virkelig!) og får bare "mm" tilbake. Han sier at han er glad i meg, men for meg så er ikke det nok..
Jeg vil bli elsket, jeg levde sammen med xmannen min i mange år hvor det ikke var nok kjærlighet og jeg orker ikke gjøre det igjen.
Jeg er redd alt har gått for fort og at grunnen til at han er sammen med meg er babyen.
Jeg orker ikke bli såret..
Tør ikke spørre ham..
Hva skal jeg gjøre??
Elisabeth