Et skår i gleden!!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Hvorfor må det alltid være noe, noe som jeg må henge meg opp i!! Jeg har jo fått meg den mest fantastiske mannen som jeg noengang kunne ønsket meg, og likevel er det noe som plager meg.
Vi traff hverandre første gang på 1. nyttårsdag. Jeg falt for ham der og da.
Jeg var fremdeles gift og det ble ikke noe mer mellom oss før jeg gikk fra mannen min i beg. på mars (det er det beste jeg noen gang har gjort for meg selv).
I juni fant jeg ut at jeg var blitt gravid. Vi ble begge overlykkelige.
Det som plager meg er at jeg sier at jeg elsker ham (og det gjør jeg virkelig!) og får bare "mm" tilbake. Han sier at han er glad i meg, men for meg så er ikke det nok..
Jeg vil bli elsket, jeg levde sammen med xmannen min i mange år hvor det ikke var nok kjærlighet og jeg orker ikke gjøre det igjen.
Jeg er redd alt har gått for fort og at grunnen til at han er sammen med meg er babyen.
Jeg orker ikke bli såret..
Tør ikke spørre ham..
Hva skal jeg gjøre??
Elisabeth

beste er jo og spørre rette ut det blir jo bare verre med tiden..

Spørr han!! Jo lengre det går, jo verre blir det...

mange mannfolk får ofte litt sjokk når kjæresten blir gravid, selv om de er veldig glade de også. Kan jo være at han bare fikk litt mye på en gang, men hadde nok ikke blitt værende hvis han ikke har dype følelser for deg. Er jo også mange menn som ikke er store i bruken av "Jeg elsker deg"...

Hadde spurt ham rett ut.. er viktig å kunne være åpen om ting.

Lykke til med både mann og den ufødte

Takk for gode svar!
Skal prøve å mote meg opp!
Ha en flotte Lørdag
Elisabeth

Er det bare ordene "Jeg elsker deg" som mangler, eller synes du han viser lite kjærlighet på andre områder også?
Som Nesco sa så er det noen menn/mennesker som ikke liker å bruke akkurat de ordene. Samboeren min og jeg selv er blant de som ikke pleier å si det. Vi viser at vi er glad i hverandre på mange andre måter, og jeg er ikke i tvil om at han er glad i meg selvom han ikke sier "Jeg elsker deg". Han synes det blir litt klønete og såpeserie-aktig, og synes det er bedre å komme med kjærlighetserklæringer han kan stå inne for, som kommer fra hjertet.

Kankje samboeren din er av samme opfatning?

På mange steder på Vestlandet f.eks. er "Jeg elsker deg" veldig kunstig å si.

For meg blir det mer naturlig å si at "Jeg er kjempeglad i deg!" -"Du er den beste" eller noe annet..

Elsker er noe en sier om MAT der jeg kommer fra[8D]

Jeg ELSKER taco![:D]

Ellers er det et godt råd å snakke med han om det - ærlighet varer lengst[;)]

Back
Topp