Et sjeldent besøk her inne.

Tale09Henny11

Elsker forumet
Heihei. .

er nok ikke den som er her inne særlig ofte, men har introdusert meg tisligere og venter en liten gutt rundt 11 aug.

Vet det tidligere var noe snakk om en gruppe på fb, og lurte på om det er muli å komme med der selv pm jeg ikke har vært altfor aktiv her. Er nemmlig me mer der, og har termingrupper der med begge de andre barna mine så er nok mer aktiv der om det er aktivitet i denne gruppa på fb.

om noen kan hjelpe meg med dette så send gjerne en pm så sender jeg gjerne navnet.

Regner med det er en gruppe lignende de andre jeg er i hvor en kan prate nesten mer fortrolig enn her da ikke hvem som helst kan se hva som skrives . :-)

Heihei. .

er nok ikke den som er her inne særlig ofte, men har introdusert meg tisligere og venter en liten gutt rundt 11 aug.

Vet det tidligere var noe snakk om en gruppe på fb, og lurte på om det er muli å komme med der selv pm jeg ikke har vært altfor aktiv her. Er nemmlig me mer der, og har termingrupper der med begge de andre barna mine så er nok mer aktiv der om det er aktivitet i denne gruppa på fb.

om noen kan hjelpe meg med dette så send gjerne en pm så sender jeg gjerne navnet.

Regner med det er en gruppe lignende de andre jeg er i hvor en kan prate nesten mer fortrolig enn her da ikke hvem som helst kan se hva som skrives . :)

Hei. JEg har også termin 11.august, og vil også være med i gruppe på facebook visst dette finnes ;)

Back
Topp