Et problem

SillyMilly

Forelsket i forumet
Bare lagde en egen tråd for dette, men flere kan henge seg på hvis det er et felles problem dere ønsker svar på!

Jeg skal i utdrikningslag på lørdag, og der forventes det så klart at jeg skal drikke. Men jeg er da 4+5. Har dere noe unnskyldninger jeg kan bruke til å ikke drikke? Vil ikke fortelle så tidlig at jeg er gravid. Kun min samboer som vet

Jeg skal i utdrikningslag på lørdag, og der forventes det så klart at jeg skal drikke. Men jeg er da 4+5. Har dere noe unnskyldninger jeg kan bruke til å ikke drikke? Vil ikke fortelle så tidlig at jeg er gravid. Kun min samboer som vet
Skyld på ettervirkninger av corona? At du er sliten og ikke vil være helt ødelagt på søndag?

Si at dere har planer dagen etter så derfor kan du ikke drikke. Evt kan du lure deg i baren å bestille alkoholfri drink :happy:

Skyld på ettervirkninger av corona? At du er sliten og ikke vil være helt ødelagt på søndag?
Problemet er at jeg var ute helgen som nettopp var OG helgen før. Så fikk et lite sjokk søndags kveld når CB Digtital viste Gravid.
Så vet ikke helt om det er troverdig at det er ettervirkninger av korona? :sour:

Problemet er at jeg var ute helgen som nettopp var OG helgen før. Så fikk et lite sjokk søndags kveld når CB Digtital viste Gravid.
Så vet ikke helt om det er troverdig at det er ettervirkninger av korona? :sour:
Det kan komme etter du har vært i god form en stund og ;) evt kan du kanskje skylde på at mannen ikke føler seg bra og du må være klar til å steppe inn?

Det kan komme etter du har vært i god form en stund og ;) evt kan du kanskje skylde på at mannen ikke føler seg bra og du må være klar til å steppe inn?
Dette er førstemann, vi har ingen barn fra før av.
Men jeg tenkte å gi beskjed fredags kveld at jeg er dårlig og at jeg mest sannsynlig kommer, men at jeg ikke vil drikke alkohol (?)

Jeg var selv ute på lørdag og skal ut på lørdag, men alle er vant til at jeg heller vil være sjåfør så ingen tenker over at jeg er edru :hilarious: vært sånn i værtfall 8 år :wideyed:

Du kan evt skylde på antibiotika. Det skal ikke blandes med alkohol. Finn på en troverdig grunn for å gå på medisin.

Eller kjøp to flasker vin, en med alkohol og en uten, så skifter du etikettene! :happy:

Jeg bruker hodepine og migrene som unskyldning. Når har jeg da hatt en del migrene siste månedene. Men sier bare at der er en dårlig kombinasjon med migrene/hodepine og alkohol :) og da har folk forståelse.

Back
Topp