Et par spørsmål...

Nøste77

Gift med forumet
  1. Er det noen andre her som bruker Picture It! 7.0? Eller noen som kan det?
  2. Er det noen som har brukt de nye 12x12 arkene fra Panduro? Disse eventyrarkene ol. "Once upon a time", "Hapily ever after"   ol. De er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ lekre, men klarer ikke se hvordan jeg kan bruke dem....[8|][&:]

Panduro
Jeg kikket gjennom katalogen, men de arkene er ikke der.....[:@]

Jeeeeeei[:D] Endelig noen som har samme som meg.....nesten iallefall [;)] Vet du om en måte å rotere bildene på? Får ikke det til....skråstille dem liksom.

TROR *mie83* har de arka....men spør om hun har fått brukt de da![:)]
regner med du mener de med glitter/feer ol.?[;)]

Jepp, er de med feer, drager, slott og glitter på [:D] Skal høre med ho jeg. Takk takk 

Kanskje det kanskje [;)] Jeg finner rett og slett ingen måte å bruke dem til scrapping på........[&:]

ORIGINAL: Theapuus

Jeg bruker picture it! 7.0[:D]

Sånn du mente?

Ble ærlig talt litt flau nå altså....[8|] Jeg har sett den....og trykket på den...men det skjedde jo aldri noe...[8D][:o] Tusen hjertelig takk [:D][:D][:D]
Vet du om det går an å lage rivekant på "arkene"?

Dytter her jeg [;)]

ORIGINAL: *mie83*

ORIGINAL: Nøste77

Kanskje det kanskje [;)] Jeg finner rett og slett ingen måte å bruke dem til scrapping på........[&:]

hehe, nei, er vanskelig!! jeg måtte bare kjøpe de jeg for de var så fine! kanskje man kan skrive nattasanger ellerno, lage sangbok eller eventyrbok... hmmm[8|][:)]

Det var en god idè [:D]

ORIGINAL: Nøste77

Jepp, er de med feer, drager, slott og glitter på [:D] Skal høre med ho jeg. Takk takk 

Har såå lyst på de jeg også[:)] Nesten bare for å ha de[:D] Men kan jo ha bilde av f.eks når dere leser bok sammen... Og den med fe kan du jo ha dattera di når ho har kledd seg ut som noe lignende[:)] Og dragen kan du jo ta et bilde av en fin solnedgang eller fine fjell (hvis dere har vært på ferie i fjellheimen[;)]) eller  noe sånt...

Dytter denne litt [;)]

Back
Topp